FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Раси».

Норди (ориг. Nords) — одна із рас Нірна в серії комп'ютерних ігор The Elder Scrolls.

Норди

норди

ОписРедагувати

Норди - людська раса, високі, білолиці та переважно світловолосі люди кремезної статури.

Варіант перекладу: Нордлінги.

Батьківщина нордів - Скайрім (прабатьківщина - Атмора).

Сильні й суворі, норди знамениті своїм опором до морозу. З них виходять чудові воїни. В Імперії є стереотип, що норди не дуже розумні. Дійсно, вони часто можуть бути безграмотними, грубими і малоприємними в спілкуванні, але все це зовсім не від низьких розумових здібностей, а внаслідок їхньої, в деякому роді, варварської культури. Багато нордів жили на півночі Сіроділа, в графстві Брума. До початку колонізації Імперією Солстхейма вони були єдиними мешканцями цього острова.

Деякі норди володіють особливим даром  голоса, Ту'умом. Здібні до цього виду магії звутся Язиками і є найсильнішою бойовою силою нордів. Крики Язиків можуть діяти на зовнішній світ по-різному, в залежності від цілей використання того чи іншого Крику. Так, деякі Крики можуть заподіяти шкоду ворогам, або ж відкинути їх і повернути хід битви в сторону Язиків.

Є також деяка схожість нордів із скандинавами. Є думка, що їх культура більше схожа на кельтську. Тим не менше, в сюжеті і загальній концепції раси все ж перебільшує скандинавська культура.

Знамениті нордиРедагувати

  1. Ісґрамор — найбільший герой Першої Ери, який привів перших людей із Атмори в  Тамріель.  
  2. Олаф Одноокий— герой Першої Ери, ярл Вайтрана, верховний король Скайріма, що захопив в полон дракона Нумінекса.
  3. Тайбер Септім (Талос) — легендарний засновник Третьої Імперії Тамріеля. Драконородженний, після смерті став одним із Дев'яти Богів.

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Люди БретонІмперецьКотрингНедНордОрмаРедгард
Акавірці Ка По'ТунКамальТанг МоЦаескі
Ет'ада ДаедраАедра
Інші ХістЕльнофей