FANDOM

Лист Недоставлений лист
ID: 000C794B
Letter Obl 05
Вага: 0,1 Ціна: 0 Gold Skyrim
Недоставлений лист (Undelivered Letter) — лист в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

МісцезнаходженняРедагувати

  • Вілверін, Сел Санкрематі, на вівтарі некроманта.

ТекстРедагувати

Алуку, друже -

Я вибачаюся, що не писав раніше і молюся, щоб ти не хвилювався. Як ти міг знати, що твій патруль наштовхнеться на мене під час прогулянки цвинтарем? Там не було жодних сумнівів щодо мого вчинку; мішок повний кінцівок і ще свіжа могильна земля на моїх черевиках. Там, стоячи з твоїми людьми, який ти мав вибір окрім переслідування, щоб вони й не підозрювали про твою справжню природу? Я радий, що це був ти, а не хтось інший, чиє вогняне заклинання не промахнулося б так сильно, давши мені втекти.

Мій новий сховок забезпечує безпеку та тіла, як от давно мертві чи бідолашні бандити; він задовольнить мене протягом деякого часу, хоча поки я не можу розказати, де він знаходиться. Попіклуйся про Цаессу, і я знаю, що коли час настане, я повернуся жити назад до нашого улюбленого Даґґерфоллу. А поки-що, капітане Кардіє, зберігай пильність і не видавай себе.

- Джалберт

ЦікавинкиРедагувати

  • Алук Кардій є посиланням на АЛУКАРД, що є записаним задом-наперед ДРАКУЛА. Також Алукард є напівлюдиною, сином Дракули у серії ігор "Castlevania".