FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Раси».
Недійка

Недійська жінка-лучниця у грі The Elder Scrolls Online.

Неди (ориг. Nedes), також «недійці» чи «недичні народи» (Nedics) — назва великої групи людей, що жили у минулому. Про їхнє походження є дві теорії.

Теорія розселення Редагувати

За цією версією, неди — узагальнююча назва всіх, або більшості народів людей, що жили на території Тамріеля аж до Першої Ери. Відомо, що вони жили в Тамріелі задовго до поселенців з Атмори. Норди також вважаються недами:

«Грубо кажучи, норди - народ тої ж недійської групи, вони єдині не змогли знайти спосіб мирно жити з ельфами, що до того моменту вже заселили Тамріель.»
~ «Просування, завоювання і пристосування: Історія Сироділа»

Імовірно, атморці також походять від недів. Вищенаведений фрагмент свідчить про те, що атморці ще більш давні часи переселялися з Тамріеля на Атмору, або про те, що у минулому існував суперконтинент, який, в результаті якихось подій, розколовся на менші материки.

Відомі народності недів та їх нащадків:

Невідомо, чи були йокуданці та акавірці недами, але у випадку із суперконтинентом це імовірно, і тоді неди — такий же предок всіх людських рас, як і альдмери - предки всіх ельфів. Це підтверджується і висловами розробників про те, "колискою" життя є Тамріель.

Атморська теорія Редагувати

Ця теорія протирічить археологічним знахідкам, за якими люди вже жили на Тамрілі в МЕ 1000-800, і тому приводиться лише для загального ознайомлення.

Ця версія говорить, що неди — назва лише тих людей, які спочатку жили на крижаному континенті Атмора, що знаходиться на півночі від Тамріеля. Таким чином, термін тут означає лише народ атморців та їх нащадків. На Атморі вони об'єднувалися в маленькі клани і воювали в нескінченній громадянській війні. Саме тоді маленька група атморців на чолі з Ісграмором мігрували у північний Тамріель. Вони заснувалися в місці, що тепер зветься Скайрімом і повільно розповсюджувалися в Сироділі та Хай Році. Тепер Атмора — виморожена пустеля, на якій нема ніяких ознак життя.

Відомі неди Редагувати

Недійцями були Свята Алессія та Ламі Беолфеґ (Ламі Бал).

Люди БретонІмперецьКотрингНедНордОрмаРедгард
Акавірці Ка По'ТунКамальТанг МоЦаескі
Ет'ада ДаедраАедра
Інші ХістЕльнофей

Випадкова вікі