FANDOM

На-дні-кухля
Base ID: 000BBDA0
На-дні-кухля
ManIcon
Базова інформація
Рівень 12
Здоров'я 50+(PC-0.9)×7.5
Мана 50+(PC-0.9)×3
Запас сил 50+(PC-0.9)×3
Раса Аргоніанин
Квест Незабутня нічка
На-дні-кухля (ориг. "Deep-In-His-Cups") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Він аргоніанин. Через деякий час, після виконання квесту "Незабутня нічка", На-дні-кухля зустрінеться на просторах Скайріму і скаже, що він повернувся з табору бандитів і приніс шапку, яку Довакін замовив йому викрасти за 10 000 золотих, проте, Драконороджений нічого подібного пригадати не зможе, оскільки був у стані сильного алкогольного сп'яніння на момент видачі завдання ящерові. Природно, аргоніанин зажадає своїх грошей. Якщо у гравця розвинене красномовство, то можна знизити суму до 750 золотих і далі буде вибір: віддати гроші або убити ящера. Якщо віддасте гроші отримаєте капюшон вартістю 1 золотий. Якщо відмовитеся платити, то На-дні-кухля кинеться на Довакіна і доведеться його убити.

Баги Редагувати

  • Якщо домовитися з ящером на 750 золотих і розлучитися з ним мирно, то На-дні-кухля зрідка з'являтиметься знов, і заводити той же самий діалог немов би місія ще не завершена.
  • Може так статись, що його уб'є якийсь звір чи ворог і він не встигне поспілкуватись з Довакіном.

Випадкова вікі