FANDOM

Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Дракони».
DragonIcon.png Нафааліларгус
Завантажувальна заставка The Elder Scrolls Adventures Redguard.jpg
Нафааліларгус (ориг. "Nafaalilargus")дракон, персонаж в грі The Elder Scrolls Adventures: Redguard.
«Якийсь час опісля настав день, коли Барензію рвучко розбудила доглядальниця, квапливо одягнула і винесла з палацу. Все, що дівчинка зберегла у пам'яті про цей жахливий час, — величезна тінь з очима, що горять, яка затуляла собою небеса.»
~ Справжня Барензія

Загальні відомості Редагувати

Нафааліларгус - це Червоний дракон, що служив Тайберу Септиму під час його завоювання Тамріеля. Вірний і відданий васал, вважався «Перлиною Імперської Корони».

Мав особливе ім'я, що не складалось з трьох складів, як у більшості Драконів.

Історія Редагувати

Нафааліларгус, як і багато драконів в період утрати влади Алдуїна, бився на його стороні. У той час він не був особливо відомий, оскільки не був відмічений у стародавніх нордських книгах та скрижалях. Хоча є припущення, враховуючи певну схожість імен і загальної характеристики, що Нафааліларгус, може бути драконом Нафаларом, описаним у книзі «Атлас драконів».

Як би там не було, Нафааліларгус зумів пережити декілька епох, сховавшись від нордів і Драконячої Варти у часи Другої Ери.

Загальну популярність Нафааліларгус отримує після падіння династії Реманів, за часів сходження на престол Тайбера Септима. З яких міркувань дракон вийшов з тіні — неясно. Однією з найбільш вірогідних теорій представляється його бажання захистити себе від посягань з боку, наступників Драконячої Варти, які вийшли на його слід.

У будь-якому випадку, Нафааліларгус добився свого. З цієї миті він став «Перлиною Імперської Корони». Ймовірно, саме завдяки йому Тайбер Септим зміг виграти найбільш складні битви, як то битва у Затоці Хандінга, що поклала кінець військам Принца Атора.

Врешті-решт і Нафааліларгуса спіткала доля багатьох його побратимів. У 2Е 864 він був убитий редгардом Сайрусом.

Існують суперечливі дані про те, що в 2Е 896 Нафааліларгус брав участь в облозі Морнхолда. Це украй маловірогідно, якщо враховувати, що він був убитий за 32 роки до облоги міста. Джерелом сумнівів є книга Справжня Барензія, яка була написана по спогадах королеви Барензії. Чому вірити, вирішувати виключно вам.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі