FANDOM

Навички

Alteration icon Conjuration icon Destruction icon Illusion icon Restoration icon Enchanting icon

One-handed icon Two-handed icon Archer icon Block icon Smithing icon Heavy Armor icon

Light Armor icon Pickpocket icon Lockpicking icon Sneak icon Alchemy icon Speechcraft icon

У The Elder Scrolls V: Skyrim персонаж може розвивати 18 різних навичок. Розвиток навичок характеризує, наскільки добре персонаж справляється із виконанням того або іншого завдання. Зростання навички відбувається у міру його використання і веде до зростання рівня персонажа. Стартовий рівень розвитку більшості навичок складає 15, хоча вже при генерації персонажа вибір раси визначає 6 навичок, які отримують стартові бонуси (п'ять навичок +5 пунктів, одна навичка +10).

З Нірну, окрім інших, видно три сузір'я - Воїн, Маг і Крадія, тісно пов'язаних з Каменями-хранителями, що знаходяться у Скайрімі. Камені Воїна, Крадія і Мага знаходяться недалеко від Рівервуда. Ці камені дарують благословіння відповідного сузір'я, що дає прискорення навчання навичкам відповідної спеціальності +20%. Герой може прийняти благословіння, доторкнувшись до одного з древніх каменів.

Примітка: в оригінальній грі при активації якого-небудь каменя-хранителя, попередній ефект замінюється новим. У офіційному доповненні Dawnguard можна активувати ще один Камінь, якщо одягнути етерієву корону, отримавши таким чином два ефекти.