FANDOM

Bookicon Місячний Лорхан
ID: 0001AFCD
Mag Volume Sky 01
Вага: 1 Ціна: 7 Gold Skyrim
Ефект:
Зміна: +1

Bookicon Місячний Лорхан
ID: 000243D8
Book Obl 07
Вага: 1 Ціна: 25 Gold Skyrim
Ефект:
Зміна: +1

Bookicon Місячний Лорхан
ID: BOOKSKILL_ALTERATION5
Book Morr 23
Вага: 4 Ціна: 350 Gold Skyrim
Ефект:
Зміна: +1

Місячний Лорхан (ориг. The Lunar Lorkhan) — книга в декількох іграх серії The Elder Scrolls.

Місцезнаходження Редагувати

У The Elder Scrolls III: Morrowind Редагувати

У The Elder Scrolls IV: Oblivion Редагувати

У The Elder Scrolls V: Skyrim Редагувати

Текст Редагувати

Місячний Лорхан

Фал Друн

Не стану описувати суперечливі версії того, що трапилося в Адамантиновій Вежі, і не буду розповідати про війну явних метафор, через яку ці історії не можуть вважатися тим, що ми називаємо «викладенням фактів». Ми всі знаємо історію про Лорхана, про те, як Лорхан створив Нірн, і про те, що сталося з його Cерцем. Але теорія про Місячний Лорхан потребує особливої уваги.

Коротко, Місяця були і досі є двома половинами «божественної плоті» Лорхана. Як і всі інші Божества, Лорхан був планом (або планетою), яка брала участь у Великому Будівництві, але коли Вісім віддали частину своїх божественних тіл, щоб створити план(ету) смертних, план(ета) Лорхана тріснула навпіл і його божественна іскра впала на Нірн, «зародивши на ньому існування і трохи егоїзму».

Таким чином, Массер і Секунда - уособлення дихотомії - «Розщеплена дуальність», як каже Артейум - ця легенда про Лорхана протиставляє: зовнішнє/внутрішнє, добро/зло, буття/небуття, любов/відчуження і так далі - і у нічному небі завжди можна побачити нагадування Лорхана смертним про їх обов'язки.

Прихильники цієї теорії вважають, що інші «історії Серця» - міфи, які спотворюють правду про сутність Місяців (природно, це стосується і «теорії порожнього ядра»).