FANDOM

Міраак
Ref ID: XX01FB99 Base ID: XX01FB98
Міраак.jpg
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень 50
Здоров'я 1490
Мана 545
Раса Норд
Фракція Культ дракона
Локація Апокріф, Солстхейм

Міраак (ориг. "Miraak") — персонаж у доповненні Dragonborn до гри The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Міраак колись був одним з вищих жерців культу драконів. Перший смертний Драконороджений. Головний антагоніст в The Elder Scrolls V: Dragonborn.

Його ім'я на мові драконів Dragon M.pngDragon Ir.pngDragon aa.pngDragon K.png, що можна перекласти як: "Mir" - вірність, відданість; і "Aak" - путівник, провідник.

Про життя Міраака відоме досить мало. Відомостей про нього до вступу в культ дракона немає. У самому Культі він досяг високого статусу і, разом з декількома іншими драконячими жерцями: Закріісосем, Азідалом, Дукааном і, можливо, Валоком, був відправлений на острів Солстхейм, де повинен був правити від імені драконів.

Pin-icon.png Нотаткапро відправку на Солстхейм відомостей дуже мало. Цілком можливо, що культ драконів процвітав там вже давно, а Міраака відправили туди на заміну чи в поміч іншим жерцям.

Приблизно в цей же час Міраак став служити даедра, а саме - даедричному князю непізнаного - Хермеусу Морі, який дав йому "Чорну книгу", за допомогою якої він навчився Крику "Підпорядкування волі". За допомогою цього забороненого знання Міраак, використовуючи свою владу, став вбивати своїх колишніх покровителів - драконів, - і пожирати їх душі. Проте Міраак недовго насолоджувався новопридбаною могутністю і був переможений іншим драконячим жерцем - Валоком, який запечатав його на Солстхеймі. Дракони незабаром розшукали його в храмі Міраака і убили за зраду. Після смерті Міраак потрапив у Апокріф - один з планів Облівіона, царство Хермеуса Мори, де і провів свій час аж до 4Е 201. Також є інша легенда про те, як Хермеус Мора забрав у Апокріф свого улюбленця Міраака з-під носа ворогів. Всі ці події знайшли своє місце в оповідях скаалів.

Відомо, що Міраак був знайомий з Гаконом Однооким, Ґормлейт Золоте руків’я і Феллдіром Старим, оскільки в битві з Довакіном він згадує "Гакона і інших", які умовляли його повстати проти Алдуїна.

Особа, уміння, таланти Редагувати

Дуже зарозуміла людина. Прагне отримати владу і знання, саме тому, наімовірніше обрав службу даедричному Князю Знань. Вважає себе вищим за усіх інших істот і ні на крихту цього не приховує. Абсолютно не шанує інших, включаючи свого покровителя - Хермеуса Мору.

Pin-icon.png Нотаткаякщо головна сюжетна лінія оригінальної гри закінчена, то Міраак скаже, що і сам міг би легко здолати Алдуїна, але, на відміну від Довакіна, Міраак переслідував би абсолютно інші, власні цілі. Це зайвий раз доводить його зарозумілість і жагу влади.

Міраак - дуже талановитий боєць. Він прекрасно володіє як мечем, так і магією, особливо електричними і вогняними заклинаннями школи магії "Руйнування". Іноді використовує заклинання школи магії "Відновлення". Також він надзвичайно розвинув у собі здатність використовувати ту'ум. Він майстерно володіє такими криками як: "Морозне дихання", "Вогняне дихання", "Підпорядкування волі", "Втілення дракона", "Циклон" і "Стрімкий ривок". Ефективно використовує в бою свій посох і меч, через що постійно витягає з супротивника запас сил або отруює його. Як Драконороджений, Міраак має здатність поглинати душі драконів, тим самим посилюючи свою потужність. Також Міраак здатний поглинати і душі інших смертних Драконороджених.

Після першої зустрічі з Мірааком той частенько викрадатиме душі драконів, тільки що убитих головним героєм, а провчити негідника ніяк не вийде до фінальної сутички з ним - антагоніст виникає на Солстхеймі тільки в нематеріальному вигляді, а вкравши драконячу душу, знову повертається в Апокріф.

Екіпіровка Редагувати

Весь одяг, посох, меч і маска — це дарунки Хермеуса Мори.

Зображення Назва
(ID)
Оригінальна назва Опір фізичній шкоді Вартість Вага Тип Покращення
Miraak's Robes.png Роба Міраака
XX039D1E
Miraak's Robes 1 100 1 Роба Покращення неможливо
Miraak's Boots.png Чоботи Міраака
XX03D2AF
Miraak's Boots 15 25 2 Легка броня Покращення неможливо
Miraak Gloves.png Рукавички Міраака
XX02B0F9
Miraak's Gloves 10 30 1.5
Загалом 26 155 4.5

Цікавинки Редагувати

  • Міраак є володарем унікального Крику з чотирьох слів "Ziil Los Dii Du" (дослівно: "Душа Є Моє Пожирати", тобто, щось на кшталт до "Я пожираю твою душу"), що викликає миттєву смерть цілі. У присутності Довакіна застосовується Мірааком тричі на підпорядкованих йому драконах: Крузікрелі, Релоніківі і Саротарі. Унікальним цей Крик робить той факт, що в багатьох джерелах згадується неможливість існування ту'ума більш ніж з трьох слів. Технічно Крик реалізований у вигляді одного ефекту для обходу обмеження в три склади, жорстко заданого розробниками при створенні основної гри. Вивчити ефект DLC2MiraakFakeShoutEffect не можливо навіть за допомогою консольних команд.
    Той факт, що цей Крик здатний убити на місці навіть одного з первістків Акатоша, можливо, пояснюється певними можливостями Міраака як протеже Хермеуса Мори або знаннями, що зберігаються в Апокріфі, або тим, що усі ці дракони були підпорядковані ним раніше. Але смертні (наприклад Гакон, Феллдір і Ґормлейт) вже довели здатність до винаходу Криків, що сприймаються, як страхітливі навіть драконами.
    Втім, існує вірогідність того, що це зовсім не Крик, а просто команда підлеглим драконам.
  • Незважаючи на уявні протиріччя в питанні, хто був першим Драконородженим, ситуація проста. Алессія не була першою Драконородженою, проте була першою Драконородженою імператрицею (до неї Драконороджених імператорів не було), чим і пояснюється неоднозначність.
  • Міраак не має постійної зовнішності. Вона визначається грою випадково. Щоб побачити Міраака без маски, виберіть його ціллю і в консолі наберіть equipitem XX039FA1, потім removeallitems.
  • Міраак - єдиний драконячий жрець, якого можна побачити у вигляді людини, а не у вигляді драугра.

Баги Редагувати

  • Міраак постіянно перебуває під впливом ефекту Крику "Безтілесність", коли телепортується в центр арени.
    • Рішення 1: коли Міраак поглинає душу дракона і не виходить при цьому із стану безтілесності, треба ввести в консолі player.placeatme 0010FEED. З'явиться дракон, якого можна убити, Міраак поглине його душу і вийде із стану безтілесності. У разі потреби команду можна повторити.
    • Рішення 2: відкривши консоль, клацнути по Мірааку правою кнопкою миші і ввести resurrect, у той момент, коли він знаходиться під захистом Крику "Безтілесність" (треба завантажити збереження до драконів, інакше нічого не вийде).
    • Рішення 3: після завантаження збереження відкрити консоль і ввести ReloadScript mqkilldragonscript.
  • Ні головний герой, ні Міраак не поглинають душі.
    • Рішення: видалити файл DragonActorScript.pex, який знаходиться в Data/Scripts.
  • Під час першої зустрічі головного героя з Мірааком, антагоніста можна убити до того, як він осідлає дракона. При цьому ворожим він не буде, а просто попрямує до дракона, ніби то нічого й не відбувається. З трупа можна буде зняти маску, робу і посох. Меча у нього не буде.
  • Після смерті Міраак може провалитися крізь текстури, і, природньо, неможливо стане обшукати його тіло і забрати робу, маску, посох, меч і інше.
    • Рішення 1: ввести в консолі команду tcl і переміститися під центр арени. Там можна буде знайти скелет антагоніста. Тепер його можна обшукати і узяти усі необхідні речі.
    • Рішення 2: за допомогою консольної команди player.additem <ID предмета> 1 додати в інвентар усі необхідні предмети Міраака.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі