FANDOM

MonsterIcon Мінотавр
Мінотавр-Лорд на Арені
LevelIcon 12

Health-icon 300 MagickaIcon 20 StaminaIcon 400

Броня 0
Душа Звичайна

Опис Редагувати

Ці чудовиська починають з'являтися на відкритих просторах і в печерах після досягнення героєм 12-го рівня. Можуть бути озброєні рівневим молотом (від залізного до ебонітового), іноді не носять зброї і атакують голими руками. Володіють заклинанням, легко ранить героя і руйнівного його обладунки; мають чималенький запас здоров'я. Після 18-го рівня з'являються мінотаври-лорди, рівень яких завжди дорівнює рівню протагоніста.

Pin-icon Приміткамінотавр-лорд якраз зображений на малюнку в шаблоні.

Унікальні мінотаври зустрічаються по ходу квесту Хірсіна. Вони виконують роль охоронців єдиноріга, якого треба вбити за наказом Великого мисливця.

Тактика бою Редагувати

Мінотаври вміють ставити блоки, а їх удари часто змушують героя відсахнутися, але вони досить повільні, що помітно полегшує боротьбу з ними. Як тільки мінотавр замахнеться зброєю або кулаками, треба відбігти. Якщо це вдалося і атака мінотавра припала в порожнечу — можна повернутися назад і нанести кілька швидких ударів. Це дуже добре вийде у асасинів і воїнів.

Якщо герой — лучник або маг, мінотавр буде для нього легкою мішенню: потрібно бігти спиною вперед, по дорозі активно обстрілюючи монстра або закидаючи його заклинаннями. Варто бути обережніше, борючись з мінотавром в закритому просторі: тут він — господар становища. В даній ситуації кращим рішенням буде відійти в яке-небудь більш або менш відкритий простір, де він не зможе домінувати.

Випадкова вікі