FANDOM

MonsterIcon Морозний павук
ID: ДИВ. ТАБЛИЦЮ
Морозний павук
LevelIcon 1-14

Health-icon див. таблицю

Морозний павук (ориг. "Frostbite Spider")монстр в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Ненавиджу цих тварюк. У них занадто багато очей.»
~ Ралоф

Опис Редагувати

Як не дивно, зустрічається скрізь: і на півночі, і на півдні Скайріма, як правило, в підземеллях, але іноді полюють і на поверхні. Практично завжди мешкають групами. Незважаючи на величезний розмір, їх досить непросто виявити в природі, так як їх червоно-коричневе або біло-сіре забарвлення без труднощів дозволяє їм маскуватися в багатьох місцях. Найчастіше, неуважний подорожній усвідомлює, що був атакований павуками, лише тоді коли бачить, що в нього летить субстанція сірого кольору, схожа на павутину - це отрута, здатна сильно ускладнити пересування. Морозні павуки здатні досить швидко його регенерувати, що дозволяє їм тримати дистанцію і обстрілювати ворога дальньою атакою. У підземеллях вони ховаються під стелями, миттєво спускаючись вниз, помітивши і заскочивши зненацька свою потенційну жертву. Найбільшу небезпеку вони становляють в ближньому бою, використовуючи свої величезні, потужні лапи. Є переносниками хвороби «Атаксія».

У кладках морозного павука можна виявити яйця павука, необхідні алхімікам, а в коконах павутини — трупи їх жертв: злокрисів, а часом навіть і людей.

Різновиди Редагувати

Існує три різновиди цих павуків:

  • Маленький - розміром з лисицю, найслабший;
  • Великий - найпоширеніший вид павука;
  • Гігантський - найрідкісніший, але і найнебезпечніший вид.
    • Під час проходження квесту «Золотой кіготь» зустрінеться його ослаблена версія - Гігантський поранений павук.

Порада: гігантські павуки через свій розмір не здатні протиснутися у вузькі проходи і мешкають в просторих залах, тому, якщо у вас не вистачає сил на рукопашну сутичку, сховайтеся в коридорі і розстрілюйте їх, ухиляючись від отруйних плювків.

Вид ID Атака Трофеї Health-icon MagickaIcon StaminaIcon Особливе Пошкодження Душа
Морозний павук 00023aaa1

Отрута морозного павука

15425

2, 3, 5, 7,5 одиниць ближньої атаки.
Отруйний плювок павука (пошк. ХП и ЗС), 3 од. на 3 сек.

Крихітна
Морозний павук (білий) 00023aac335435Супр. холоду, 50 %
Морозний павук (великий) 00041fb4615042006, 10, 15 одиниць ближньої атаки.

Маленька
Гігантський морозний павук00023aab14 Отрута морозного павука: 2 шт. 380431518, 45, 67,5 одиниць ближньої атаки.

Маленька
Гігантський морозний павук (білий) 00023aad175104430Супр. холоду, 50 % 22, 55, 82,5 одиниць ближньої атаки.

Поранений морозний павук 0003a1e0РізнеРізне4Різне Поранений: атака знижена на 13 % 18, 45, 67,5 одиниць ближньої атаки.

Цікавинки Редагувати

  • У Нчуанд-Зелі, під Маркартом, можна знайти павука, у якого є ім'я — Німхе.
  • Також в криївці Темного Братства є ручний павук Ліс (Lis), що належить Габріеллі.
  • У форті Хармугстагл чарівник Корналій ставить експерименти на павуках. Зокрема, на деяких з них накладено магічні ефекти, подібні до тих, що накладають заклинання-елементальні плащі.

Випадкова вікі