FANDOM

Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Дракони (Skyrim)».
DragonIcon.png Морозний дракон
ID: 000351C3, 000F8119
Морозний дракон.jpg
Рівень 30

Здоров'я/міцність 1860 Магія 150 Запас сил 197

Шкода 150
Душа Душа дракона
Морозний дракон (ориг. "Frost Dragon")дракон в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ОписРедагувати

Морозний дракон - один з видів драконів, з'являється у грі після досягнення гравцем 27-го рівня. Колір луски - блискучий блакитнувато-білий, проте масивні шипи на його хребті майже чорні. Цей вид драконів добре володіє крижаним подихом з великою шкодою і ефектом уповільнення. 

Місце проживанняРедагувати

Як правило, морозні дракони воліють нападати у місцях з дуже суворим морозним кліматом.

Слабкі місцяРедагувати

Уразливість до чар і заклинань вогню. Також норди і вампіри мають перевагу, оскільки їм властивий опір до холоду.

М.дракон атакує.png

Атака з повітря

ТактикаРедагувати

Коли дракон приземлиться і використовує "Морозний подих", шукайте укриття, так як холод може уповільнити вас, також у вас буде зменшуватися запас сил і нарешті здоров'я. Якщо ви щитоносець, то оглушіть його, якщо лучник, то краще відійти за межі досяжності дихання і стріляти по ньому, а от якщо ви маг, то використовуйте атаки вогнем.

ПриміткиРедагувати

  • Морозний дракон - єдиний з усіх видів драконів, який завжди використовує одну стихію (холод). Інші дракони діляться на не підписані у грі підвиди.

Випадкова вікі