Fandom

Стародавні Сувої українською

Морозець (Кінь)

1163статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
StableIcon.png Морозець
ID: REF: 00097E1F, BASE: 00097E1E
Морозець (Кінь).png
Рівень 25

Здоров'я/міцність 562 Запас сил 148

Душа Маленька
Морозець (ориг. "Frost")кінь в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Є одним із трьох іменних коней у грі, окрім Тенегрива і АрвакаDG. (Королева Альфсігра у цю категорію не входить, оскільки підписана просто як «кобила».) Морозець — кінь солової масті, який належав Сіббі Чорна ружа. У тварини навіть є родовід, підтверджений офіційним документом.

Жеребець може дістатися головному героєві як винагорода за виконання квесту «Дотримання слова», але лише у тому випадку, якщо у Довакіна досить розвинена навичка «Красномовство». Інакше його доведеться віддати квестодавцю.

Від звичайних коней відрізняється набагато вищим рівнем, приблизно у два рази збільшеними запасом здоров'я і дещо збільшеним запасом сил.

Як і всі коні уміє бігти риссю, галопом, стрибати, атакувати кривдників господаря (що не завжди добре, оскільки убити коня може більшість істот Скайріму) і, найголовніше — є ліпшим скелелазом, ніж Довакін.

Примітки Редагувати

  • У фіналі квесту «Дотримання слова» наявний вибір: залишити коня собі або віддати Луї Летрушу. У першому випадку тварина більше не вважатиметься краденою і перейде у власність зі всіма перевагами звичайного купленого коня: не тікатиме, за голову Довакіна не буде призначена винагорода, допомагатиме у бою.
  • Якщо Морозець все ж дістався вам, він не збільшує лічильник "Коней у власності" на 1, тому що герой його не купував.
  • Вище згаданий родовід жеребця вельми цікавий. Він задокументований від коней з кличками Слейпнір та Лока, які доводяться йому дідом та бабусею. Мати чомусь невідома, а батько коня — Ґрані. Слейпнір — восьминогий кінь бога Одіна. Від нього, можливо, за участю Локі, народився міфічний кінь Ґрані.

Випадкова вікі