FANDOM

Warning-icon
Необхідно: більше інформації, посиланнь, редагування тексту.

Мефала (ориг. Mephala) - Принц даедра, двостатеве божество. Її сфера - секрети, вбивства, але головне - мистецтво, мистецтво вбивства в тому числі (за деякими джерелами, її справжня сфера невідома смертним). День призову: тринадцяте число місяця Мороза. Найменування її плану невідомо (Манкар Каморан, навмисно або, невігласи, назвав її план «Десятьма Місячними Тінями»).

У четвертій і п'ятій іграх серії також пропонується пройти квест, видаваний Мефалой. Нагородою виявиться артефакт - Ебонітовий Клинок.

Поклоніння Мефале Редагувати

Мефалу (як і Боетію з Азурою) данмери шанують як предка-засновника своєї раси. Мефала (за деякими джерелами - разом з Боетіей) заснував (а) клани, які пізніше стали Великими Будинками Морровінда, і створив (а) гільдію вбивць Мораг Тонг. Удвох з Боетіей він (а) ж відкрив (а) темним ельфам мети Псіджік (магії).

Храм Трибуналу вважає Мефалу одним (однієї) з «хороших» даедра, Предтечею Вівека. У вченні Храму Мефале приділяється багато уваги. Вважається, що він (а) брав (а) в становленні божественної суті Вівека ще до його народження - вийнявши його з тіла матері, возз'єднав (а) з собою і навчив (а) таємниць, а потім повернув (а) назад у її черево .

За вченням Мораг Тонг, Мефала стає сильнішою з кожним вбивством, вчиненим заради нього (неї), він (а) воліє вбивства, що здійснюються з ненависті, а не заради наживи; вбивства знаменитостей, а не невідомих людей.

Каджіти називають Мефалу Мафалой, Матір'ю Клану, вважають її кошеням другого посліду Фадомай (каджітскій аналог Падомай), і, як і данмери, пов'язують її зі сферою таємниць.

Мефалу зображують як чотирирукої божество, в платті, з намистом із черепів і високою зачіскою.

Примітки Редагувати

Мефала і Мораг Тонг - відсилання до індійської богині Калі та її культу душителів (тагов). Підтвердженням цьому служить також те, що статуя Мефали в Сіроділе досить точна копія зображень Калі.

Редагувати

Випадкова вікі