FANDOM

Мерунес Дагон
Мехрун Дагон
Мерунес Дагон (Мехрун Дагон)
План Мертві Землі
З'являється в іграх власною персоною Oblivion
Артефакт Бритва Мерунеса, Містеріум Ксарксес, Даедричний півмісяць
Квести Головний квест Oblivion, Уламки минулого

Мерунес Дагон (Мехрун Дагон, Лорд Дагон, Меррунз, Принц Руйнування)даедричний Князь Руйнування. Його сфера - знищення, руйнування, зміни, революція, сила та вогонь. Часто асоціюється із пожежами, землетрусами та іншими подібними природними явищами.

Загальна інформаціяРедагувати

Мерунес Дагон — один із найбільш відомих Князів Даедра.

Традиційне зображення Дагона - чотирирукий велетень з рогами на голові, озброєний дволезовою сокирою та сюко.

На службі у Мерунеса Дагона стоять молодші даедра, яких називають дремора, вермаі, скампи, кланфіри, морфоїдний дейдра та зівілаї.

Дні викликуРедагувати

День виклику Дагона — двадцяте число Місяця Заходу. В цей день проводиться свято в його честь, яке зветься "Фестиваль воїнів".

План Облівіону Мерунеса ДагонаРедагувати

Його вимір - Мертві Землі: моря розпеченої лави з рідкісними островами, на яких стоять дуже непривітного вигляду вежі, усіяні колючими шипами. Небо над Мертвими Землями багряне, грозове.

ЗгадкиРедагувати

Мерунес Дагон згадується в книжках:

  • "2920, Останній рік Першої ери"
  •  "36 Уроків Вівека"
  •  "Дім Турбот"
  •  "Книга Даедра"
  •  "Легендарна Кара"
  •  "Легенди Тамріеля"
  •  "Про Забуття"
  •  "Осягнення акробатики"
  •  "Предтечі"
  •  "Шлях Паломника"
  •  "Різновиди віри..."
  •  "Смертельний удар Абернаніта"
  •  "Темна Тьма"

Вплив на смертнихРедагувати

Каджити называють Мехруна Дагона — Меррунзом.

По незрозумілій причині, Дагон має особливу неприязнь до данмерів. Так, наприклад, через його дії був стертий з лиця Нірну Малий Дім Морровінда - Дім Сота. В Морровінді відомий, як один із "Злих Даедра" - стовп Дома Турбот. Для декого він уособлює собою сам Морровінд - небезпечну та непередбачувану землю. Він перевіряє, чи хоче народ данмерів вижити та боротися далі.

Як уже говорилося вище, Мерунес Дагон - один із найбільш відомих Князів Даедра. І по більшій частині за те, що він декілька разів вдирався в Тамріель, намагаючись захопити його. Всі приходи Дагона супроводжуються величезними жертвами та руйнуваннями, що яскраво відображає натуру цього Князя Даедра.

По легенді, коли цей Князь Даедра бився з одним із богів Трибуналу - Лордом Вівеком, той віддав йому свій меч, тому, що Мерунес був без зброї (коли це було та чим закінчилась битва в легенді не сказано). Дагона за допомогою Списа Гіркої Милості (пов'язано з Шеогоратом) переміг одного разу деякий герой, відвоювавши тим самим Бетлспайр.

В 2920 році Першої Ери, знехтувавши перемир'ям між Трибуналом та Даедра, він вдерся в Морнхолд (Альмалексія) та зчинив криваву різанину. Його зустріли Альмалексія та Сота Сіл, та билися з ним, доки Альмалексії не вдалося вигнати Дагона в Облівіон на довгий час, придушивши його. Богиня була серйозно поранена в битві, але вижила. Пізніше на Плазі Бріндізі Дорум Морнхолду була встановлена статуя, що зображала битву Альмалексії та Мехруна Дагона.

Проте найбільше жителям Тамріеля Дагон запам'ятався по подіям, що пізніше назвали Кризою Облівіона, під час якої розгортається головний сюжет The Elder Scrolls IV: Oblivion. Він почався 27 числа місяця Останнього Зерна 433 року Третьої Ери і продовжувався приблизно рік. Ця війна стала кінцем Третьої Ери та початком Четвертої, а також послужила причиною падіння Імперії Септімів. Наслідки Кризи виявилися дуже серйозними та болісними. Маштабні руйнування та чисельні жертви - таким став результат Кризи для всіх провінцій.

Міфічний СвітанокРедагувати

Міфічний Світанок— особливий таємний культ Мерунеса Дагона, що з'явився напевно на початку Третьої Ери та проіснував аж до самого її кінця. Метою організації було відкриття стабільних Воріт Облівіона, щоб Лорд Дагон міг зайти в Тамріель в своїй справжній формі та підкорити його собі. Саме через дії цієї секті і почалась Криза Облівіона.
Ворота Облівіона

Ворота Облівіона

Артефакти Мерунеса ДагонаРедагувати

С Дагоном пов'язано декілька великих артефактів:

  • Бритва Мерунеса Skyrim

    Бритва Мерунеса

     Бритва Мерунеса — один із найбільш смертоносних артефактів. Ця зброя може миттєво знищити будь яке живе створіння.
  • Даедричний півмісяць — один із найбільш рідкісних і практично оголошених поза законом артефактів. Такі клинки використовувала армія Мерунеса Дагона для захоплення Бетлспайру.
    Даедричний півмісяць

    Даедричний півмісяць

  • Містеріум Ксарксес — книга, що начебто написана "особисто" Лордом Дагоном (насправді ж написана слугою Хермеуса Мори Ксарксесом).
Містеріум Ксаркса розгорнутий

Містеріум Ксарксес

Мерунес Дагон в The Elder Scrolls II: DaggerfallРедагувати

Якщо призвати Дагона, він запропонує вам угоду: ви повинні вбити одного із атронахів. Після цього можна повертатися. В нагороду ви отримаєте Бритву Мерунеса.

Мерунес Дагон в The Elder Scrolls III: MorrowindРедагувати

Тут, поговоривши із статуєю Мерунеса в його святилищі Яссамідан, можна отримати квест - знайти Бритву (яка доречі, лежить в гробниці Аласів, це недалеко від Молаг Мара). Після того, як ви повернете Бритву Дагону, він подякує вам та поверне Бритву вам назад.

Також тут можливо знайти ще один артефакт Дагона - Даедричний півмісяць. Щоб знайти півмісяць, потрібно піти в Тель Фір. Далі піднімайтесь вгору до Дивайта Фіра, знаходите біля нього поличку, на ній повиненна бути скриня із замком рівня 60. Відкривши її ви знайдете там амулет. Одягніть його, і він перемістить вас в даедричні руїни, де потрібно вбити дремору-лорда, в якого цей півмісяць. Після вбивства вас переносить назад із півмісяцем.

Мерунес Дагон в The Elder Scrolls IV: OblivionРедагувати

Тут Дагон грає роль головного антагоніста. Проходячи головний квест ви  потрапите в його План, зійдетеся в битві з ордами його слуг, отримаєте один із його артефактів (але тільки на деякий час) - Містеріум Ксарксес, ба навіть побачите його особисто.

The Elder Scrolls IV: Mehrunes' RazorРедагувати

Завдяки цьому доповненню, ми зможемо відвідати древнє святилище Дагона та отримати ще один його артефакт (вже назавжди) - Бритву Мерунеса.

Мерунес Дагон в The Elder Scrolls V: SkyrimРедагувати

Тут, по квесту "Уламки минулого" нам потрібно буде заново зібрати частини і перекувати могутній артефакт Дагона - Бритву Мерунеса.

Випадкова вікі