Fandom

Стародавні Сувої українською

Мери

1172статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Мери (ориг. Mer) — загальна назва ельфів та інших ельфоподібних рас Тамріеля.

Опис Редагувати

Ельфі світу The Elder Scrolls походять від одних з людьми предків, ельнофеїв. Їх фізіологічні відмінності від людей небагаточисельні. Найпомітніші відмінності ельфів від інших розумних рас - великі гострі вуха і немаленький термін життя: в середньому мери живуть близько трьох сотень років! За допомогою магії деякі мери збільшують і цей вельми довгий термін. Так, наприклад, данмер Дівайт Фір прожив близько чотирьох тисяч років. Але багатьох ельфів (особливо данмерів) хвороби і голод вбивають набагато раніше ніж потрібно. Не дивлячись на довге життя жінки мерів народжують не більше чотирьох разів, в середньому маючи тільки одну-дві дитини.

Pin-icon.png Нотаткацікаво, що мери і люди можуть мати спільних плідних нащадків. Найбільш відомий приклад - поява бретонів, далеких нащадків таких змішаних шлюбів (манмерів).

В якості синоніму слову "ельф" в рідкісних випадках використовується "альдмер" (не плутати з "альтмер"!), але називають так зазвичай народ ельій, що існував в давні часи і який є предком всіх сучасних ельфійських рас.

Список мерів Редагувати

Своє походження від ельфів ведуть також, за легендами про Малаката, і орки. Згідно легенді, це була купка альдмерів-послідовників Тринімака, що носили назву "орсімери". Після того як Тринімак став Малакатом, орсімери отримали зовнішність орків (диких напіврозумних гоблінів, що вже існували в ті часи). В сучасних класифікаціях орків рідко приписують до мерів і набагато частіше до звіролюдей.

Люди БретонІмперецьКотрингНедНордОрмаРедгард
Акавірці Ка По'ТунКамальТанг МоЦаескі
Ет'ада ДаедраАедра
Інші ХістЕльнофей

Випадкова вікі