FANDOM

MonsterIcon.png Мелка
ID: REF: 000220BB BASE: 00039B3E
Мелка.PNG
Рівень 20

Здоров'я/міцність 571 Магія 264 Запас сил 50

Шкода 35
Душа Звичайна
Мелка (ориг. "Melka")монстр в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Буду змішувати отруточки і збирати блискученькі оченята.

Опис Редагувати

Мелка — це відьма з вежі у печері "Прямовисний Укіс". Вона просить Довакіна звільнити її з клітки і допомогти повернути собі вежу, яку захопила її сестра-зрадниця Петра, обіцяючи в нагороду посох. Спочатку вона назве Довакіна «бретончиком», але після скаже, що всі раси, що населяють Скайрім, тепер для неї на одне обличчя. Звільнившись, вона поведе Довакіна до своєї сестри, попутно розповідаючи про пастки у вежі, а також допоможе зі знищенням усіх ворогів, в тому числі і Петри. Нагородою за допомогу протагоністу буде унікальний посох - Око Мелки. На відміну від своєї сестри Петри, Мелка дуже балакуча.

У Мелки досить специфічний та образний стиль мовлення, вона постійно вживає зменшувально-пестливі слова, особливо, коли мова йде про щось злодійське, наприклад, до Довакін вона звертається «Бретончик», «Нямочка» або «Добреньке м'ясце».

Цитати Редагувати

  • "Вам подобається моя красуня вежа?"
  • "Прес - тільки середня кнопочка. Розумний трюк, так. Ніхто ніколи не подумає про середину».
  • "Ретельніше тут. Там є хитрість. А Хитрість полягає в тому; не кровоточити до смерті. Ах, важіль занадто!".
  • "Ми повинні йти вгору, завжди."
  • "Петра! Петра! Проклятті її очі!"

Квест Редагувати

  • «Розбірки відьмокруків».
    • Якщо не випускати з клітки Мелку, а самому піти і вбити Петру, то квест не буде вважатися виконаним, і Мелка не віддасть посох. Хоча його можна буде отримати, убивши її.

Цікавинки Редагувати

Імена відьом Мелки та її сестри Петри є відсиланням до жіночих імен західних та південних слов'ян.

Галерея Редагувати

Мелка у зріст.PNG

Випадкова вікі