FANDOM

Мелайн Варен
Ref ID: 00028AD5 Base ID: 00028AD3
Мелайн Варен.png
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень 1-25
Здоров'я 75+(PC-1)×8.3
Мана 100+(PC-1)×5
Запас сил 25+(PC-1)×1.7
Раса Данмер
Фракція Некроманти
Локація Зоря Азури
Квест Чорна Зоря
Мелайн Варен (ориг. "Malyn Varen") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Хоча багато хто насміхалися і зневажали самі згадки про можливість експерементів над даедричними артефактами, я досяг успіху там, де неосвічені та забобонні навіть не заважилися б спробувати.»
~ Гримуар Мелайна Варена

Біографія Редагувати

Мелайн Варен у зріст.png

Мелайн Варен — маг, майстер школи Зачарування, що колись викладав цю дисципліну в Колегії Вінтерхолда. Окрім викладацької діяльності Мелайн був відомий своєю науковою роботою. Основним напрямом його досліджень були камені душ і, особливо, відомий даедричний артефакт Зоря Азури. Проте, інтерес до цього унікального каменю душ, здатного вміщати навіть «найпотужніші» душі, був у Мелайна не лише академічний. Намагаючись розгадати його таємницю, він сподівався знайти спосіб ув'язнити власну душу всередину артефакту, добившись таким чином подібності безсмертя. На його дорозі стояла головна проблема: можливості артефакту дозволяли поміщати в нього лише світлі душі, а душа данмера була чорною.

Коли він почав свої експерименти над Зорею Азури, владна даедра Азура не залишилася осторонь. У спробах захистити свій артефакт, Азура використовувала свою основну зброю — почала насилати бачення. У Мелайна стали з'являтись зорові галюцинації, він став чути голоси, став дратівливим, почав діяти неадекватно. Помутніння розуму спонукало його убити одну із студенток і використовувати її душу в своїх експериментах із Зорею Азури.

Віддалившись разом зі своїми найбільш вірними наближеними учнями в руїни старого форту на березі озера Іліналта, Мелайн продовжив свої експерименти, бажаючи досягти результату за будь-яку ціну. З часом суть його експериментів все більше віддаляється від школи зачарування і набувають все більше загального з некромантією. У відчаї, Мелайн використовує першу можливість помістити свою душу в артефакт, але, коли повернення душі в тіло було вже не можливе, усвідомлює, що під впливом його чорної душі артефакт почав руйнуватися. Для збереження артефакту магові були потрібні все нові чорні душі, жертви, які поставляли йому його учні.

Висохлий скелет Мелайна можна знайти в Глибинах Іліналти, а недалеко можна виявити і його гримуар поряд із Зламаною Зорею Азури.

Остаточний спокій душі Мелайна Варена подарує Довакін під час проходження квесту Чорна Зоря.

Примітки Редагувати

Після виконання квесту можна піддатися нападу некромантів, на тілах яких виявиться записка. З неї можна зрозуміти, що його послідовники до цих пір зберігають вірність своєму вчителю.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі