FANDOM

Мати Ночі
Мати Ночі.png
Базова інформація
Раса Данмер
Фракція Темне Братерство (Skyrim)
Локація Притулок Темного Братерства (Skyrim)

Мати Ночі
Ref ID: FF001B6E Base ID: 0000922B
Базова інформація
Здоров'я 345
Мана 89
Раса Данмер
Фракція Темне Братерство (Oblivion)

Мати Ночі
Base ID: SEVERA MAGIA
Чи є зображення цього персонажа?
Тоді завантажте його!
Базова інформація
Здоров'я 168
Мана 168
Раса Данмер
Фракція Темне Братерство (Tribunal), Мораг Тонг

Мати Ночі
Матір Ночі (Daggerfall).png
Базова інформація
Раса Данмер
Фракція Темне Братерство (Daggerfall)

Мати Ночі — персонаж в декількох іграх серії The Elder Scrolls.

Історія Редагувати

Особистість Матері Ночі викликає безліч протиріч.

  • По одній теорії всіх лідерів Мораг Тонг і, згодом, Темного Братерства, називали Матерями Ночі. Вважається, що перша Мати Ночі доклала чимало зусиль для розвитку вірувань Мораг Тонг. Згідно з цим вченням, Мефа стає сильнішою з кожним вбивством, вчиненим заради неї, але деякі вбивства «кращі», ніж інші. Вбивства, вчинені з ненависті, більш приємні Мефалі, ніж вбивства заради наживи. Вбивства відомих чоловіків і жінок подобаються їй більше, ніж вбивства порівняно невідомих людей.
  • За іншою теорією Мати Ночі Мораг Тонг - це Мефала.
  • Карловак Таунвей у своїй серйозній історичній праці «2920: Останній рік Першої ери» зображає Матір Ночі керівницею Мораг Тонг. Але історично вона ніколи не була пов'язана з Мораг Тонг, тільки з Темним Братерством.

Слід зазначити, що джерела, в яких наводяться згадки Матері Ночі в Мораг Тонг, не заслуговують великої довіри. Найімовірніше, Мати Ночі не займала високої посади в Мораг Тонг, а посилення її впливу призвело до розколу секти і появи Темного Братерства.

Найімовірніше, Мати Ночі жила в першій половині Другої Ери. Її гробниця розташована під статуєю Щасливої Літньої Леді в Бравілі. У гробниці крім останків Матері є ще й скелети її п'яти дітей, які згадуються у віруваннях Темного Братства. Деякі стверджують, що Літня Леді і Мати Ночі - одна і та ж персона. В одній з книг була висунута зухвала теорія про те, що Мати Ночі - ніхто інша, як Мефала, покровителька Мораг Тонг, засновника і найлютішого ворога Братерства. Але факти говорять самі за себе: є свідчення того, що Мати Ночі була реальною історичною особою, причому не одною.

Випадкова вікі