FANDOM

Мат
Вхід у Мат
Карта
Мат - околиці
Плани

Мат - план Мат

Регіон Регіон Західного розлому
Зони Мат
Персонажі Білен Велотір, Болер Бандас, Новрані Фалас, Рувене Ульвен
Мат (в ориг. Mat) — печера у грі The Elder Scrolls III: Morrowind.
  • Коди локації:

mat
[-10,12]

Загальні даніРедагувати

Мат — типова вварденфелльська печера, що стала сховком для групи бандитів. Знаходиться вона неподалік від Ґнізіса. Одразу за поворотом від входу на вас чекатиме Болер Бандас. Він слабкий супротивник, адже броні не має, магією не володіє, а із озброєння в нього один лише короткий залізний меч. На його тілі також можна буде знайти набір звичайного одягу: штани, сорочку і взуття. Пройшовши вперед, ви потрапите у простору камеру, де буде невеличка саморобна дерев'яна платформа. Внизу можна буде помітити вогнище, кілька пляшок і пусту корзину. Піднявшись сходами вгору, Нереварін зможе відпочити на невеличкому спальному місці, а також знайти цінні або не дуже речі у коричневій (рандомний звичайний одяг) та сірій (випадкова їжа) бочках та скрині, що замкнена на замок рівня 10 (довгий срібний меч і 5 септімів). Також тут стоїть пустий ящик.

Але не варто розслаблятися і влягатися спати, адже ліворуч чатує Новрані Фалас, що озброєна залізним кинджалом. Броні також не носить. На її тілі ви зможете знайти звичайні сорочку, штани і взуття, випадкову суму золота і рандомну кількість відмичок та щупів. За її спиною коридор розгалужується, а в його кінці, стоятиме ткацький верстат та кілька стільців. Нічого цінного тут немає. Проте є поворот праворуч, де знову ж буде дерев'яна конструкція, лише тепер на поверх вища. Цінні речі будуть лише на вершині, де на героя чатуватиме Білен Велотір. В його руках буде випадковий короткий клинок, а одягнений він буде в той же звичайний одяг. Біля нього стоятиме гамак, поблизу якого можна буде знайти скриню, замкнену на замок 15-го рівня. В ній буде 30 випадкових стріл, випадкове зілля, а також інші речі, що генеруються також випадковим чином.

Якщо ж на перехресті повернути ліворуч і спуститися вниз, ви наштовхнетеся на Рувене Ульвен. Вона накинеться на Нереваріна із хітиновою сокирою в руках. Коли вона помре, можете забрати собі її звичайний одяг (до якого також додається зелена спідниця) і золото. В цій камері будуть кілька ящиків із пляшками, а от на дерев'яному підвищенні можна буде знайти аж три спальних місця і бочки, де будуть випадкова їжа та інгредієнти, і ящик із рандомною кількістю дрейків. Між двох матраців також можна помітити невеличку скриньку. Вона незамкнена, але безкоштовний сир буває лише в мишоловці, тож на ній стоятиме пастка, яка може вдарити неуважного авантюриста струмом. Всередині цього контейнера знаходиться 15 дрейків.

Випадкова вікі