FANDOM

Массер (ориг. Masser) і Секунда (ориг. Secunda) — два місяця Нірну. Перший, великий має поверхню червоного кольору, а інша — сіруватого.
Массер і Секунда.png

Ліворуч — Массер, праворуч — Секунда

ІсторіяРедагувати

Згідно Фал Друну, автору книги «-05-0002Місячний Лорхан», Массер і Секунда утворилися із плоті Лорхана, так званого «Мертвого бога», після його смерті. Массер і Секунда є втіленням дихотомії «Розколеного дуалізму», а місяці слугують постійним нагадуванням смертним про їх борг перед Лорханом.

Массер і Секунда займають особливе місце в культурі каджитів, бо їх фази при народженні визначають зовнішність, якої каджит набуває в майбутньому. В 4Е 98 обидва місяці зникли, що викликало хвилю паніки і страху по всій Імперії, а особливо в Ельсвейрі. Вони повернулися після двох років Пустих Ночей, і талморці використали цю подію для посилення впливу серед каджитів, оголосивши, що вони повернули Массер і Секунду за допомогою деякої Магії Світанку.

Крім того, згідно пророцтва племені скаалів, що живуть на острові Солстхейм, схід Кривавого Місяця є третім знаком появи даедричного Князя Хірсина в Нірні для проведення Гри. Так званим «Кривавим Місяцем» є Секунда, яка в цей час з невідомих причин забарвлюється в червоний колір.

Цікаві фактиРедагувати

Випадкова вікі