Fandom

Стародавні Сувої українською

Маркуріо

1172статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Маркуріо
Ref ID: 000B9986 Base ID: 000B9980
Маркуріо.png
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень PC×1 (10-40)
Здоров'я 175-425
Мана 50
Запас сил 210-410
Раса Імперець
Фракція Ріфтен_(Skyrim)|Ріфтен (Skyrim)|Ріфтен, супутники, шлюб
Локація Ріфтен, таверна «Бжола і жало»
Маркуріо (ориг. "Marcurio") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Я маг початківець, а не в'ючний мул! ...ну гаразд, давай, лише швидко!»
~ Маркуріо

Біографія Редагувати

Колишній учень Колегії Вінтерхолда і один з можливих супутників, що вельми непогано володіє магією. Може бути найнятий за 500 золотих. Має коментарі до більшості локацій. Спочатку носить одіяння адепта школи руйнування. Знайти його можна у місті Ріфтен, у таверні «Бджола і Жало». З ним можливий шлюб, але для цього його потрібно найняти.

Говорить про себе як про знавця історії нордів і нордських руїн. Часто дає головному героєві поради, як при відвідинах стародавніх руїн проявити пошану до предків (наприклад, залишити мертвим декілька монет, не відбираючи все). Взагалі любить опікати героя, радить уникати пасток і тому подібне. Фраза, після того, як наказати йому чекати, а потім покликати за собою: «Намагайся не попасти у капкан і не провалитися у чию-небудь нору!»

Непоганий кандидат на вступ у Клинки.

У разі його смерті герой отримає через гінця спадок у 300 золотих (270 за вирахуванням податку).

Можливий керівник у помісті з доповнення The Elder Scrolls V: Hearthfire.

Як компаньйон Редагувати

По своїй спрямованості Маркуріо — наступальний маг. Доступні заклинання:

Поки хватає мани, чаклує обома руками по черзі. Потім бере в праву зброю (за наявності). Не варто давати йому двуручник. Хороший компаньйон як для злодія, бо має вельми розвинену скритність. Не дивлячись на високий рівень «Чаклунства», атронахів закликати не уміє. Проте рекомендується дати йому відповідну палицю. В цілому: він є одним з кращих компаньйонів.

Випадкова вікі