FANDOM

Маркарт герб Менше інформації:
Маркарт
Маркарт
Прапор На мапі
Маркарт прапор Маркарт карта
План міста
Чи є план цього міста?
Тоді завантажте його!
Провінції Скайрім
Регіон Межа
Правитель Ігмунд
Маркарт (в ориг. Markarth) — місто у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
Маркарт з висоти

Маркарт з висоти.

«Кажуть, що гноми виточили місто у скелі, і, судячи по його вигляду, так воно і є. Але головне в тому, що все тут розташовано по вертикалі, і, по суті, вулиці - це кручі.»
~ Місто Каменю

Маркарт (ориг. markarth) — велике місто на заході Скайріму, столиця холду Межа. Одне з найбільших міст провінції. Побудований на залишках древнього двемерського міста Нчуанд-Зел.

Правителем міста є ярл Ігмунд. Якщо під час Громадянської війни прийняти сторону Плащів Бурі, то ярлом стане Тонгвор Срібна Кров.

Географічне положення Редагувати

Місто розташоване в ущелині, що врізалася у східні схили гір Друадак, які складають західний кордон Скайриму. Ущелина розширюється із заходу на схід і відкривається своїм гирлом в долину річки Карт. Потік, що витікає з Маркарту і утворив ущелину, є лівою притокою цієї річки. Перетікая у долину, потік робить різкий поворот на північ, залишаючи доступ до ущелини лише по вузькій смужці свого західного берегу. Саме місто розташоване у стороні від головного тракту, що йде по лівому березі річки Карт, але сполучене з ним відмінною мощеною дорогою.

Поділ Редагувати

Маркарт ділить на дві частини велику кручу. Та частина, де протікає широка річка, називається Річковою стороною, а інша — Сухою стороною. Основне населення річкової сторони — робітники. На Сухій стороні проживає місцева знать.

Опис Редагувати

Більшість будівль Маркарту видовбані прямо у його високих скелях, що його оточують, а споруди на поверхні повністю зроблені із каменю. Навіть внутрішнє убрання переважно кам'яне (включаючи ліжка і стільці). Все це робить Маркарт одним з найзахищеніших міст провінції від нападу будь-якого ворога, навіть могутніх драконів.

Випадкова вікі