FANDOM

Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Раси».
Маормери (ориг. Maormer) — загадковий народ ельфів, що населяють континент
Маормер (Online).png

Маормер-чоловік

Маормерка (Online).png

Маормер-жінка

П'ядонея, були вигнані із Альдмерису в покарання. Керуються безсмертним королем Оргнумом і декілька разів влаштовували набіги і походи на Тамріель.

Опис Редагувати

Потема стояла на пірсі і дивилася, як причалює корабель із П'ядонеї. Їй вже доводилося бачити так багато кораблів із різних провінцій Тамріеля на фоні сірих хвиль Скайріму, що і цей не здався їй незвичним. Судно нагадувало комаху: перетинчасті вітрила і хітиновий корпус, але схожі, якщо не ідентичні, вже прибували із Морровінду. Ні, якби не прапор, який точно був чужим, вона б не відрізнила цей корабель від декількох десятків інших, що стояли в гавані. Коли до її лиця долетіли солоні бризки, вона підняла руку, щоб привітати відвідувачів із іншої острівної імперії.
Люди на борту були не просто бліді, вони були абсолютно безбарвними, начеб-то їхня плоть зроблена із якоїсь білої прозорої желеподібної субстанції, але її вже попередили про це. Коли з'явився король і перекладач, вона поглянула їм просто у вічі і простягла руку. Король видав якісь звуки.
«Його величність, король Оргнум - збиваючись загомонів перекладач, - виражає своє захоплення вашою красою. Він дякує вам за те, що ви надали йому притулок у цих небезпечних морях.».
«Ви дуже добре розмовляєте сиродільською», — мовила Потема.
Я знаю мови чотирьох материків. — відповідав перекладач. — Я можу говорити з жителями своєї Батьківщини, П'ядонеї, а також на мовах Атмори, Акавіру і Тамріелю. Насправді, ваша мова найпростіша. Я дуже чекав цієї подорожі.
Люди БретонІмперецьКотрингНедНордОрмаРедгард
Акавірці Ка По'ТунКамальТанг МоЦаескі
Ет'ада ДаедраАедра
Інші ХістЕльнофей

Випадкова вікі