FANDOM

Маннімарко
Маннімарко (Online)
ManIcon
Базова інформація
Раса Альтмер
Фракція Орден Чорного Хробака, некроманти

Маннімарко
Ref ID: 00016488 Base ID: 00016487
Маннімарко обл
ManIcon
Базова інформація
Здоров'я 163–335
Мана 250–350
Запас сил 319–388
Раса Альтмер
Фракція Орден Чорного Хробака, некроманти, автори книг
Локація Печера Ехо
Квест Сутичка з королем

Маннімарко
Маннімарко
ManIcon
Базова інформація
Раса Альтмер
Фракція Орден Чорного Хробака, некроманти, автори книг.

Маннімарко — персонаж в декількох іграх серії The Elder Scrolls. Маннімарко — альтмер, один з найсильніших магів в історії. Колишній член Ордена Псіджиків, а нині - могутній некромант, ліч, легендарний Король Хробаків. Засновник і глава Ордена Чорного Хробака. Автор книги «Аркей — ворог».

ІсторіяРедагувати

Про початкові роки життя видатного некроманта відомо небагато. Немає даних про дату його народження (імовірно 2Е 210), немає ніяких згадок про батьків. Навіть рік його вступу в Орден Псіджиків невідомий.

Під час свого навчання на Артеумі, молодий Маннімарко був одним з кращих учнів, і, ймовірно, конкорував в цьому зі своїм близьким другом Ванусом Галеріоном, іншим видатним учнем - псіджиком. Однак на відміну від свого друга, Маннімарко мав схильність до заборонених знань, що суперечить філософії Старого Шляху. Все це призвело до того, що молодий маг почав практикувати некромантію і захоплював душі ще під час свого навчання. Зрештою він був вигнаний з острова на материк. Так закінчилася історія псіджика і почалася історія некроманта - Короля Хробаків.

Некромантія завжди була забороненим магічним мистецтвом. Прибувши на материк, Маннімарко став набирати прихильників і поширювати вчення некромантії по всьому Тамріелю - так зародився Орден Чорного Хробака. Разом з цим, Маннімарко продовжив розвивати свої здібності, розшукуючи різні древні магічні тексти: від таємних манускриптів, що описують, як жерці Дракона поневолюють драугрів, до древніх айлейдських скрижалей з текстом про заклик духів мертвих. Крім усього іншого, Маннімарко не цурався укладати угоди з Князями Даедра.

У певний момент Маннімарко зійшовся в сутичці зі своїм колишнім другом Ванусом Галеріоном. У цій сутичці загинуло близько тисячі осіб, у тому числі Галеріон, і, здавалося, Маннімарко теж ... однак це було не так.

The Elder Scrolls OnlineРедагувати

У цей період часу Маннімарко і Орден Чорного Хробака вийшли з тіні, починаючи брати активну участь у житті Тамріеля. Будучи не тільки могутнім некромантом, але ще й  розумним і хитрим дипломатом, Маннімарко активно використовував вмовляння, підкуп і залякування, тому влада вважала за краще закрити очі на діяльність Ордену.

Мало того, Король Хробаків переконав Тарнів з Імперського міста, правлячих в той час в Сироділі, оголосити некромантію легальним магічним мистецтвом, і в кінцевому підсумку Орден Чорного Хробака зайняв місце Гільдії Магів як офіційно визнаних магів - радників Імперського трону.

Однак разом з цим Маннімарко уклав таємний договір з Даедричним Князем Молаг Балом, допомагаючи йому в спробі захопити Нірн.

The Elder Scrolls II: DaggerfallРедагувати

Король Червів

Тут Король Червів не є антагоністом головного героя, а навпаки, завдяки його допомозі, герой розгадує одну з головних загадок гри. Заочне знайомство з Королем Хробаків у Героя Даггерфолла відбувається після спілкування з Моргією - дочкою королеви Барензіі і принцесою Вейреста. Молода данмерка благородної крові відправить героя передати лист безпосередньо в руки голові некромантів (місія Лист Моргії). Особисто Герой знайомиться з Маннімарко в Драконячих горах, куди, власне, йому і потрібно було доставити послання.

Але на цьому участь Короля Хробаків в історії Даггерфолла, звичайно ж, не закінчується. Маннімарко не проти поділитися з героєм цінною інформацією, але звісно, не просто так. Король Хробаків готовий говорити, якщо тільки протагоніст виконає для нього невелике завдання, а саме: полонить для Маннімарко душу принца Кароліса, який «живе» нині у вигляді могутнього Ліча.

Після того, як герой віддасть полонену душу Королю Хробаків, той поділиться з ним важливою інформацією про те, ким же насправді є Підземний Король. Головний Герой дізнається, що Підземний Король колись був магом - радником Тайбера Септіма, що він був творцем Нумідіума, що його подальші розбіжності з майбутнім імператором зробило його безсмертньою нечистю, і багато всього іншого стосовно цієї таємничої особи.

Також Герой Даггерфолла протягом своєї місії з'ясує, що відношення між Королем Хробаків і Підземним Королем, м'яко сказати, погані. Це можна зрозуміти і зі слів Маннімарко, і зі слів Підземного Короля.

Наприкінці гри до героя потрапить великий артефакт, здатний контролювати Нумідіум - Тотем. Якщо Герой Даггерфолла передасть Тотем Маннімарко (а через Деформацію Заходу це трапиться обов'язково), некромант знайде велику силу, порівнянну з міццю богів.

The Elder Scrolls IV: OblivionРедагувати

Через 16 років Король Червів знову з'являється в Сироділі. Його поява ознаменувала нову війну між Гільдією Магів і Орденом Чорного Хробака. У цій війні він досяг певних успіхів, але в підсумку був убитий наступником Архімага Гільдії Магів.

ЦікавинкиРедагувати

  • Маннімарко названий на честь племені маркоманів (лат. Marcomanni перетворилось в Mannimarco).
  • Деякі фанати The Elder Scrolls вважають, що Маннімарко, убитий під час Кризи Облівіонy, був не справжнім Королем Хробаків, а лише магом, що використовує ім'я Маннімарко як титул або звання, або тимчасове його втілення.

ПояваРедагувати

ЛітератураРедагувати

  1. Коракс. «Де ти був, коли прийшов дракон?».
  2. Хоріклес. «Маннімарко, Король Хробаків». Ця книга - єдина згадка Маннімарко в The Elder Scrolls V: Skyrim.
  3. Квалітатіс, Брюсілль. «Доповідь Гільдії магів: Орден Чорного Хробака»

Випадкова вікі