FANDOM

StromcloakCamp.svg Мамонт
ID: 0009834C, 00023AB4
Мамонт
LevelIcon 38

Health-icon 931 StaminaIcon 424

Шкода 65
Душа Велика
Мамонт (ориг. "Mammoth")тварина в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Мамонт — велика тварина, що нагадує слона з чотирма бивнями, покритого темно-бурою шерстю. Незважаючи на свої розміри, вони досить рухливі і швидко бігають. Можуть завдавати серйозні рани своїми бивнями, так що краще атакуйте здалеку. Пасуться звичайно групами по 3-4 особини і захищають один одного. Мають імунітет до паралічу та крику "Крижана форма", та 33 % спротиву холоду. Найважливіше, що потрібно знати про мамонтів — що це, мабуть, істота, що найчастіше зустрічається, у якої велика душа, яка цілком заповнює великий камінь душ. Мамонтів часто розводять, пасуть і охороняють велетні, які нападуть на Вас, якщо Ви атакуєте одного з них або підійдете занадто близько (тільки в таборах, якщо просто на галявинах, навіть якщо підійти дуже близько, велетень ніяк не відреагує).

Хоч і по прямій мамонт може бігти досить швидко, розвертається він повільно. Тому вбити мамонта не складно і бійцю ближнього бою (природньо, не новачкові).

Унікальний мамонт Редагувати

На схід від Данстара, південніше каменю Вежі, недалеко від печери Хоба, є мертвий мамонт, вмерзлий у лід. З тіла стирчать двемерські стріли, поруч на землі лежить випадкова сокира (двемерська, скляна, сталева або ін.). Мамонт знаходиться в такій позі, ніби ще не осів на землю від отриманих ран. Можна забрати зброю і обшукати труп. А на вершині скелі можна побачити єдиний в Скайрімі спис! На жаль, як-небудь взаємодіяти з ним не можна.

Трофеї Редагувати

З мертвого тіла мамонта можна взяти: 

  • Бивень мамонта 
  • Хобот мамонта 
  • Іноді трапляється незначна кількість золота або навіть дорогоцінний камінь. 

При вбивстві мамонта є можливість заповнити великий камінь душ.

Баги Редагувати

  • Іноді трапляється баг з мамонтом - він може прямо у вас на очах піднятися вгору і благополучно спуститися. А іноді й не зовсім благополучно, що обертається його смертю від падіння. Велетні, що знаходяться поблизу, не стануть агресивними. Цей баг породив в інтернеті мем про літаючих мамонтів.