FANDOM

Магнус Септім
Магнус Септім
Династія Септім
Стать Чоловік
Раса Імперець
Англійська назва Magnus Septim

Магнус Септім I (ориг. Magnus Septim; 3Е 79–3Е 145) — одинадцятий імператор Імперії Септимів.

Біографія Редагувати

Молодший з трьох дітей імператора Пелагіуса II. До становлення імператором був королем Вейресту. Король Магнус був улюбленим братом імператора Антіохуса I, і Вейрест процвітав в роки його правління. Був одружений на альтмерці на ім'я Утейла, що належить до знаменитого клану Діренні.

У 3Е 121 брав участь у Війні Червоного Діаманту, виступивши разом з іншим своїм братом, Сефорусом I, проти узурпатора Уріеля III. Був коронований після смерті Сефоруса I у 3Е 140. Магнус був молодший за брата всього на два роки, і на той час йому був 61 рік. Сили цього літнього чоловіка були підірвані після страти королів-зрадників, що брали участь у Війні Червоного Діаманту.

Вночі 8 числа місяця Другого зерна 3Е 145, через всього 5 років після коронації, Магнус помер уві сні. Трон перейшов його синові Пелагіусу III. Легенди звинувачують Пелагіуса III у батьковбивстві з метою захопити трон. Проте, це маловірогідно, оскільки із-за смерті Потеми Пелагіус III був зайнятий у Солітьюді.

Родичі Редагувати

Династія Септимів:

Часи правління Редагувати

Попередник:

Магнус I

3Е 140 - 1Е 145

Приємник
Сефорус I Пелагіус III

Випадкова вікі