FANDOM

М'Айк Брехун
М'Айк Брехун (Skyrim)
Базова інформація
Здоров'я 50
Мана 50
Запас сил 50
Раса Каджит

М'Айк Брехун
Ref ID: 000BA0CB
М'Айк Брехун (Oblivion)
Базова інформація
Здоров'я 246
Мана 250
Раса Каджит

М'Айк Брехун
Ref ID: M'AIQ
М'Айк Брехун (Morrowind)
Базова інформація
Здоров'я 54
Мана 86
Запас сил 173
Раса Каджит
Квест Квест Боети (Morrowind)

М'Айк Брехун
М'Айк Брехун (Online)
Базова інформація
Раса Каджит

М'Айк Брехун — персонаж в декількох іграх серії The Elder Scrolls.

М'Айк Брехун — персонаж-пасхалка, каджит в The Elder Scrolls III: Morrowind, The Elder Scrolls IV: Oblivion, The Elder Scrolls V: Skyrim і The Elder Scrolls Online. У грі Morrowind він ловить рибу на одному з пустинних острівців Шигорада, в Oblivion переміщeється по провінції у швидкому темпі, інколи зупиняючись поряд з містами, в Skyrim його можна випадково зустріти. У грі Online цей персонаж також присутній, відмічений за ловом риби, але про закономірності в його появі доки судити складно.

У The Elder Scrolls III: Morrowind Редагувати

Його можна зустріти на острівці, розташованому на лінії між Альд Даедротом і баштою Сорквільда у Дагон Фелі. М'Айк одягнений вельми вишукано і носить коловіанський хутряний шолом. З ним можна поговорити як про вварденфелльські реалії, так і про інше — зазвичай М'Айк «виправдовує» якісь недосконалості гри або просто бреше.

У The Elder Scrolls IV: Oblivion Редагувати

М'Айка у цій грі можна зустріти всюди. Найчастіше він бігає (дуже швидко бігає) між містами і зупиняється біля Лейавіїну, Бравілу і Анвілу. М'Айк — каджіт піщаного забарвлення у сірій мантії з капюшоном. З особливих тем його діалогів залишилися практично лише «виправдання», які він уперемішку зі звичайними чутками може повідати протагоністу.

У The Elder Scrolls V: Skyrim Редагувати

М'Айк Брехун у зріст (Skyrim)
Якщо в Oblivion його можна було зустріти уздовж тракту «Анвіл — Бравіл — Лейавін», то тут він може бути виявлений в абсолютно будь-якому випадковому місці Скариму. Носить із собою три (дуже рідко чотири) пляшки скуми, які можна вкрасти.

Примітки Редагувати

Цитати М'Айка Редагувати

Від «Підказок» і «Виправдань» залишилися невдоволені відгуки про нову бойову систему, філософське міркування про Вінтерхолд і про те, що норди у грі вийшли найкрасивіші, хоча «М'Айку подобаються усі». Але послухати старого каджіта все одно цікаво:

  • «Звідки відомо, що є місто Вінтерхолд? М'Айк його своїми очима не бачив, а ти?»
  • «Занадто багато магії — це небезпечно. М'Айк якось атакував і спалив своє солодке тістечко».
  • «Що означає комбінувати магію? Магія плюс магія — все одно магія».
  • «Мені подобається дивитись на сніжинки. Яка різниця, куди вони потім зникають?»
  • « Не намагайся блокувати двома мечами, тільки осоромишся ».
  • «Щось дивне відбувається з каджитами, коли вони прибувають у Скайрім.»
  • «М'Айк постійно шукає кронциркулі, але не знаходить. Куди ж вони могли подітися? ».
  • «М'Айк - реаліст, йому немає потреби в містицизмі.»
  • «М'Айк недавно бачив грязьового краба. Жахливе створіння.»
  • «Дехто каже, що Алдуїн - це Акатош. Дехто каже, що М'Айк - це Брехун. Не вірте ні тому, ні іншому. »
  • «М'Айк не пам'ятає свого дитинства. Можливо, його і не було.»
  • «М'Айк любить народ Скайріма. Вони розповідають один одному стільки цікавого »

Випадкова вікі