FANDOM

Лісбет
Ref ID: 000198EA Base ID: 000133A5
Лісбет
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 6
Здоров'я 50
Мана 50
Запас сил 50
Раса норд
Фракція Маркарт, торговці
Послуги торгівля: різні товари
Локація Торгова компанія «Арнлейф і сини»
Квест Смак смерті, Втрачений вантаж Лісбет
Лісбет (ориг. "Lisbet") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Ні, я не Арнлейф. Так, я знаю, що вона називається „Арнлейф і сини“. Я успадкувала крамницю від мого чоловіка. Його батько був Арнлейф.»
~ Лісбет про місце роботи

Біографія Редагувати

Лісбет - продавець у маркартському магазині "Торгова компанія „Арнлейф і сини“". Товари, що вона продає - це все, що завгодно: книги, зброя, обладунки, матеріали... Зараз заклад переживає не найкращі часи: жінка бідкається, що Відступники стають на заваді доставці краму у місто. Вона пригадає, що нещодавно було обікрадено черговий обоз, і попросить героя повернути вантаж, а саме дорогу статуетку Дібелли.

Квести Редагувати

  • "Втрачений вантаж Лісбет" - видає цей квест. Необхідно знайти і повернути цінні товари.
  • Смак смерті

Цікавинки Редагувати

  • Якщо Лісбет з тих чи інших причин загине, замість неї у крамниці торгуватиме Імеднейн.

БагиРедагувати

  • Якщо не виконати квест Лісбет на повернення статуї і вбити її під час квесту "Смак смерті", то рядок у журналі про недоставлену скульптуру залишиться у вас назавжди, квест зависне. Вихід лише один: треба викликати її через консоль і здати квест. Робиться це за допомогою кода player.placeatme 000133A5. Вона заспавниться поруч з героєм і піде додому.
  • Якщо спочатку повернути Лісбет статую, а потім вбити її, наприклад під час проходження квесту "Смак смерті", то не варто підіймати скульптуру з її тіла, бо вона буде вважатися квестовою і її не можна буде продати чи викинути окрім як через консоль.