FANDOM

Люс'єн Лашанс
Ref ID: 0002FD77 Base ID: 000224ED
Люс'єн Лашанс.jpg
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень 30
Здоров'я 194
Мана 250
Раса Імперець
Фракція Темне Братерство_(Oblivion)|Темне Братерство (Oblivion)|Темне Братерство, Темне Братство (Skyrim), Повідомлювачі Темного Братства, примари_(Oblivion)|Примари (Skyrim)|примари, мертві персонажі_(Oblivion)|мертві персонажі (Skyrim)|мертві персонажі
Локація Форт Фаррагут, Епплвотч
Квест Ніж у темряві, Секретно і таємно, Очищення, Заняття чарівника, Наступний у роді, Ланцюг розслідування
Люс'єн Лашанс (ориг. "Lucien Lachance") — персонаж у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Люс'єн Лашанс в Oblivion Редагувати

Люс'єн приходить до героя, якщо той убив одну безневинну людину. Це може бути будь-який сільський або міський житель, НПС з мода або вартовий. Також вашою першою жертвою може стати Агронак гро-Малог, він же Сірий Принц, Великий Чемпіон Арени, який просить убити його, коли дізнається про своє дійсне походження (якщо убити Сірого Принца в чесному бою, не виконавши його квест, він не вважатиметься за безневинно убитого). Якщо в лівому верхньому кутку екрану з'явився напис «За вашими вбивствами спостерігали невідомі сили» — ви все зробили правильно.

Щоб зустрітися з Люс'єном, досить заснути. Він з'явиться при пробудженні, після короткої чуттєвої промови (виголошеною хриплим і пристрасним шепотом, в англійському озвученні — декілька нашіптуючи), і, вклавши вам у руки Клинок Горя, попросить вас убити старого Руфіо, що знаходиться в таверні «Дурне знамення».

Люс'єн може бути убитий героєм.

Після цього Люс'єн розтане у повітрі (а точніше, застосує заклинання «Хамелеон», ставши невидимим хіба що для гравця. Головний герой продовжує його бачити і навіть проводить поглядом. Особливо законослухняні персонажі можуть і напасти на Люс'єна. Після вбивства треба знову лягти спати. Люс'єн знов з'явиться і розповість про притулок Братерства, повідомить пароль («Криваво-червоний, брат мій!») і знов випарується.

Випадкова вікі