FANDOM

Люди — загальна назва різних людських рас Тамріеля та інших материків.

Опис Редагувати

Людей різних рас об'єднує схожа фізіологічна будова і культура, що відрізняється від культури мерів чи звірорас. Не дивлячись на різниці в рості, кольорі очей і волосся, людей різних рас поєднує чимало спільного. Так, навідміну від мерів, палітра варіацій кольорів шкіри у людей обмежена (якщо не рахувати облівіонський редактор персонажа =): від світло-бежевого до темно-коричневого. Також більшість людей погано володіє магією (за вийнятком бретонів — вони відомі в усьому Тамріелі маги, що отримали ці здатності від ельфійських пращурів).

На жаль, у людей найкоротший термін життя. Проте вони воліють прожити своє життя яскраво, наповнюючи кожну мить дією. Можливо, саме тому лише людська Імперія змогла завоювати практично весь континент.

Перелік людських рас Редагувати

  • Атморці. У багатьох джерелах сказано, начаб-то саме вони — предки сучасних нордів, що у наші дні населяють Скайрім. Згідно цієї теорії, саме атморці приплили з Атмори на північні береги Тамріеля, в той час як недійці вже до цього моменту населяли землі сучасного Сироділа
Mag Br Art

Бретонець-маг

  • Бретони чи бретонці — результат асиміляції людей і мерів. Рідна провінція — Хай Рок. Зовнішність і культура бретонів нагадує про земних кельтів і французів, а також про
    Imp&Nord Art

    Норди і імперці.

    повністю реальних бретонцях.
  • Імперці або сиродільці — смагляві жителі провінції Сироділ. Мають чималу схожість із римлянами.
  • Котринги — людський народ, що жив у провінції Аргонія. Відрізнялися незвичайною сріблястою шкірою. Вимерли у 560 році Другої Ери.
  • Неди чи недійці — про їх зовнішність мало відомостей. Імовірно неди були предками нордів, імперців і бретонів.
  • Норди чи нордлінги — високі світлошкірі жителі Скайріму. У Сироділі і Морровінді є стереотип, що норди — грубі і нерозумні варвари, хоча це не так. У Скайрімі знаходиться відома Коллегія Вінтерхолду, а також чимало інших пам'яток нордської культури, що спростовують ці стереотипи. Цей народ схожий із земними скандинавами, багато аспектів їх культури нагадують про вікінгів. Вони є результатом змішання атморської і недійської культур з перевагою першої.
  • Орма — безоке плем'я людей, що колись жили в Аргонії (Чорні Болота). Як і котринги, орма вимерли під час епідемії Кнахатенського грипу (2Е 560).
  • Редгарди — наймайстерніші воїни і ковалі в усьому Тамріелі. Родом із затопленої Йокуди. Їхня друга Батьківщина — Хаммерфелл. Остання із всіх рас континента, що переселилася на материк (це і пояснює те, що вони живуть у хаммерфлльській пустелі Алік'р). Зовні дуже нагадують представників негроїдної раси.
  • Також колись існували акавірці, проте зараз про них майже нічого точно не відомо. Імовірно вони були завойовані чи знищені змієподібними цаескі.
Люди БретонІмперецьКотрингНедНордОрмаРедгард
Акавірці Ка По'ТунКамальТанг МоЦаескі
Ет'ада ДаедраАедра
Інші ХістЕльнофей

Випадкова вікі