FANDOM

Перо

Видно, перо пересохло...
Ця стаття недописана. Ви можете допомогти нам відредагувавши її. Якщо ви вже відредагували її, НЕ забирайте шаблон. Повідомте адмінів, а вони вже вирішать долю статті.
Потрібно написати розділи про інші ігри

Weapon ikon Лук Ауріеля
ID: XX000800
Лук Ауріеля 01
Шкода Вага Ціна
13 11 1436 Gold Skyrim
Тип Лук
Навичка
Чари Завдає 20 одиниць сонячної шкоди. Нежиті завдає потрійної шкоди
Квести Дотик до неба, Сімейний вирок
Матеріал для покращення:
Очищений місячний камінь

Weapon ikon Лук Ауріеля
ID: EBONY_BOW_AURIEL
Лук Ауріеля (Morrowind)
Шкода Вага Ціна
2-50 16 30 000 Gold Skyrim
Міцність 1000
Тип Лук
Навичка

Weapon ikon Лук Ауріеля
Лук Ауріеля (Daggerfall)
Шкода Вага Ціна
6-20 1,5 n/a Gold Skyrim
Тип Лук
Навичка
Чари При атаці: Блискавка, Рука Сну, Викрадання магії.

Weapon ikon Лук Ауріеля
Лук Ауріеля (Arena)
Шкода Вага Ціна
2-12 1 n/a Gold Skyrim
Тип Лук
Навичка
Чари Див. статтю нижче

Лук Ауріеля — лук. Присутній декількох іграх серії The Elder Scrolls.

ОписРедагувати

Лук Ауріеля — це один з найпотужніших артефактів, що коли-небудь існували в Тамріелі.

Як і його брат, Щит Ауріеля, він був створений великим ельфійським богом-героєм. У альтмерській легенді “Серце Світу” сказано, що Ану дав лук і щит Ауріелю, щоб той зміг врятувати Альдмерис від людських полчищ. Коли Ауріель вирвав у Лорхана серце, він спочатку спробував його знищити, але не зміг, оскільки воно було і серцем Нірну. Тоді Ауріель почепив серце на стрілу і запустив зі свого лука якнайдалі, і там, де воно приземлилося, утворився вулкан Червона Гора (острів Вварденфелл). Цей лук може перетворити будь-яку стрілу в легку смерть. Навіть без могутності Ауріеля лук зберігає магічні властивості, використовуючи свій власний запас енергії.

Лук Ауріеля у Морровінді можна знайти у Раліна Отравела - данмера, що живе в Башті Заходу. До нього вас може направити порадниця будинку Телванні пані Терана. Для того, щоб отримати лук, доведеться або вбити Раліна, або ж обікрасти його, якщо навик кишенькових крадіжок досить високий.

Це неймовірно потужна зброя, яке, при правильному поводженні з нею, здатна творити дивовижні і страшні речі. Клан Волкіхар планував використовувати цей артефакт для затемнення Сонця.

Пов'язані квести:Редагувати

Особливу силу виявляє цей лук при пострілі з нього спеціальними стрілами:

1. Ельфійська стріла священного сонця: постріл цими стріли з лука Ауріеля по Сонцю призведе до вибуху на ньому, і пучки сонячних променів впадуть на ворогів, завдавши їм шкоди. Ефект буде схожий на ефект крику "Грозовий заклик". (Або на аналогічне заклинання Алдуина з метеоритами - причому його нагадує навіть більше, тільки замість метеоритів будуть кулі світла, що схожі на заклинання "Біч вампірів".)

  • 2. Ельфійська стріла кривавого прокляття - постріл цими стріли з лука Ауріеля по Сонцю викличе вибух темряви навколо нього. Таким чином, це створює несправжню ніч. Ефект триває до наступного "справжнього" ранку. Очевидці можуть вимовити приблизно наступну фразу: "Яке дивне небо - не до добра це".
Примітка: Стріляти треба саме у Сонце. Просто постріл в небо результату не дає. Щоб було легше потрапити, можливо, варто заздалегідь використовувати крик "Чисте небо". Також у лука є одна цікава особливість: якщо екіпірований сам лук і ельфійські стріли священного сонця, то вдень, коли ви поглянете на сонце, ви побачите ледь помітний спалах.
Сам лук особливо не виділяється заподіянням шкоди. Чари цілком звичайні, але найголовніша "сіль" цього лука в тому, що натяг відбувається трохи швидше, ніж у інших луків.