Fandom

Стародавні Сувої українською

Лорхан

1165статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Лорхан, або Шезарр, або Шор, або Шеор (ориг. Lorkhan) — "Мертвий Бог", іноді ще називається "Загубленим". Він був розщеплений іншими Аедра за те, що він змусив їх створити Нірн. На місті, куди інші боги кинули його серце, з'явився вулкан Червона Гора.
Шор (Lady N).jpg

Шор (за авторством Lady Nerevar)

У нього, як і в інших Аедра є декілька втілень. Найвідомішим серед них є Пелінал Вайтстрейк.

Серце ЛорханаРедагувати

Існує легенда під назвою "Серце світу" (альдмерська), яка розповідає, що Лорхан був тираном і зібрав людські армії на війну із альдмерами (яких очолював Ауріель). Але Тринімак, найвеличніший лицар Ауріеля, переміг Лорхана на очах у його армії і вирвав його Серце. Той був знищений. Люди відштовхнули тіло Лорхана і заприсягнулися мстити нащадкам Ауріеля у всі часи.

Коли Тринімак і Ауріель спробували знищити Серце Лорхана, воно розсміялося над ними. Воно сказало: «Це Серце — Серце світу, тому що було зроблено для того, щоб задовольнити інших». Тогді Ауріель прикріпив серце до стріли і запустив стрілу далеко в море, де її не зможе знайти жоден аспект нового світу. І там, де серце торкнулося морського дна, з'явився величезний вулкан, який через століття назвуть Червона Гора, а навколо нього утворився вулканічний острів, що нині носить ім'я Вварденфелл.

Випадкова вікі