FANDOM

Bookicon Легенди Тамріеля
ID: FF001805
Book Obl 16
Вага: 1 Ціна: 15 Gold Skyrim

Bookicon Легенди Тамріеля
ID: BK_YAGRUM'S_BOOK
Book Morr 26
Вага: 3 Ціна: 250 Gold Skyrim

Легенди Тамріеля (ориг. Tamrielic Lore) — книга в декількох іграх серії The Elder Scrolls.

Местонахождение Редагувати

Morrowind Редагувати

Oblivion Редагувати

Текст Редагувати

Легенди Тамріеля

Яґрум Багарн

Це - записки, які я робив протягом століть, і в яких зібрав історії про наймогутніших магічних предметах Тамріеля. Всі вони час від часу бували знайдені, використані, і знову загублені - знову і знову, по всьому Тамріеля. Деякі з них можуть бути міфом, інші - просто містифікацією, але, незважаючи на це, дуже багато втратили життя в спробах знайти ці предмети.

Кольчуга Повелителя Редагувати

Іноді звані обладунками Моріхауса або Подарунком Кінарет, ця древня кіраса володіє неймовірними властивостями. Вона дає герою який її носить здатність відновлювати здоров'я, відображати заклинання, і при особливому використанні - лікуватися від отруєння. Кажуть, що якщо Кінарет визнає носія цієї кіраси негідним, то відбере Кольчугу Повелителя, і вона буде захована до появи наступного обраного.

Ебонітова Кольчуга Редагувати

Ебонітова Кольчуга — це обладунок, створений в доісторичну епоху богинею Темних ельфів Боетой. Тільки вона визначає, хто може володіти цим обладунком і наскільки довго. Сила обладунку дає носію захист від вогню, магії і магічний щит. Мало того, що тільки Боета визначає, хто і скільки часу буде носити ебонітового Кольчугу - вона може бути при цьому ще й дуже примхливою.

Руйнівник заклять Редагувати

Руйнівник заклять зовні виглядає як великий двемерській щит, але насправді це одна з найбільш древніх реліквій Тамріеля. Крім того, що цей щит зіграв величезну історичну роль в Битві Рурк-Шалідора. Руйнівник заклинань оберігає носія практично від будь-якого закляття - відображаючи магію або накладаючи закляття тиші на того, хто намагається читати заклинання. Руйнівник хоч і створений двемерами, але якимось чином потрапив в руки даедра Періайта. Саме він дає цей артефакт тим, кого вважає гідним цього.

Хрізамер Редагувати

Клинок Паладіна — це древній клеймор, чиї здібності до нападу перекриваються тільки його ж здібностями до захисту. Він надає носію здоров'я, захищає його від вогню, і відображає будь-які спрямовані на нього заклинання назад на мага. Хрізамер не дуже перебирає носіями, служачи господареві протягом необмеженого часу.

Посох Магнуса Редагувати

Посох Магнуса, один з найстаріших артефактів Тамріеля, був створений Магнусом як якась метафізична батарейка. При використанні він вбирає в себе здоров'я і магічну енергію жертви. Посох завжди залишає носія перш, ніж той стане дуже сильним і зруйнує магічний баланс, який повинен охороняти.

Кільце Чорнокнижника Редагувати

Кільце Чорнокнижника архимага Сірабана - один з найбільш популярних артефактів, описуваних в міфах і казках. Згідно казкам Сірабан врятував весь континент, використовуючи це кільце, і з тих пір воно допомагає шукачам пригод досягати високих цілей. Воно дає носію можливість відображати заклинання, підвищує швидкість і відновлює здоров'я. Ніхто не може носити його занадто довго, тому що повністю і охоче воно підпорядковується тільки Сірабану.

Кільце Фінастера Редагувати

Кільце Фінастера створено сотні років тому людиною, якій був потрібний хороший захист, щоб зберегти своє життя, яке було повне пригод. Завдяки кільцю, Фінастер прожив кілька сотень років, і з тих пір воно час від часу змінює господарів. Кільце підсилює захист від отрути, магії і шоку. Фінастер вміло зачарував кільце, так що воно завжди несподівано покидає будь-якого свого володаря - крім самого Фінастера - і відправляється в секретне місце.

Кільце Хаджита Редагувати

Кільце Хаджита — древня реліквія, на сотні років старше Раджина, злодія, який зробив це кільце знаменитим. Раджин використовував його, щоб стати невидимим і пересуватися швидше вітру. Використання цього Кільця зробило його найщасливішим злодієм Ельсвейра. Закінчення шляху Раджина залишилося таємницею, але згідно з легендою Кільце повстало проти постійного використання і зникло, залишивши беззахисного Раджина поруч з його ворогами.

Булава Молаг Бала Редагувати

Також відома, як Булава Вампіра, ця булава висмоктує з жертви магічну енергію і передає її носію. Також у неї є здатність перекачувати силу від жертви носію. Молаг Бал досить спокійно ставиться до того, хто володіє його булавою. Про неї складено безліч легенд. Схоже, з її допомогою був вбитий не один чарівник.

Маска Клавікуса Вайла Редагувати

Дуже марнославний, Клавікус Вайл зробив цю маску особисто для себе. Носій її має велику ймовірність сподобатися будь-якому з жителів Тамріеля. Чим вище привабливість самого носія - тим сильніше діє маска. Найбільш відома історія про Маску - це історія дворянки Авалії. Будучи ще зовсім юною дівчинкою, вона була сильно знівечена злісним слугою. Авалія уклала якусь похмуру угоду з Клавікусом Вайлом, і отримала Маску. Незважаючи на те, що Маска начебто і не змінила її зовнішній вигляд, Авалія отримала загальну повагу і захоплення. Через рік і один день після весілля Авалії з дуже родовитим бароном, Клавікус Вайл забрав Маску. Вагітна Авалія негайно була вигнана з маєтку барона. А ще через двадцять один рік і один день дочка Авалії помстилася за свою матір - убивши барона.

Бритва Мехруна Редагувати

Темне Братство зберігало цей ебонітовий кинджал поколіннями. Цей артефакт здатний миттєво знищити будь-яка живу істоту. Історія не зафіксувала жодного імені носія Бритви. Але одного разу в результаті жахливої внутрішньої боротьби Темне Братство було майже знищено. такий результат вказує на участь Бритви в події.

Кіраса з шкури Спасителя Редагувати

Один з артефактів Гірцина - Кіраса з шкури Спасителя. Має здатність відображати магію. Легенда говорить, що Гірцин отримав шкуру першого і останнього смертного, який зумів вибратися з його мисливських угідь. З шкури цього невідомого смертного і була зроблена магічна Кіраса, яка повинна була допомогти йому в подальших пригодах. Кажуть, що Кіраса подорожує від одного носія до іншого на свій власний розсуд.

Спис Гіркої Милості Редагувати

Спис Гіркої Милості — Спис Гіркої Милості - один з найбільш таємничих артефактів в історії. Про нього невідомо майже нічого. Про нього немає ніяких писаних легенд, але багато згадують про його даедрічне походження. Єдина відома легенда, що згадує про нього - це легенда про героя, який за допомогою цього списа переміг Мехруна Дагона і відвоював Бетлспайр. З цього часу Спис Гіркої Милості рідко з'являлося в Тамріелі.

Бич Даедра Редагувати

Бич Даедра — сильна булава, зроблена з священного ебоніту у Вогнях Фікледайра. Легендарна зброя Маккана, вона служила жорстоким зброєю для відправки темних духів назад в Облівіон. також це зброя має здатність викликати духів з Облівіона. Спочатку воно використовувалося проти Лордів даедра в Бетлспайрі, а тепер супроводжує шукачів пригод в мандрах по дорогах Тамріеля.

Лук Тіней Редагувати

Легенда говорить, що Лук Тіней був створений Даедра Ноктюрнал. Легендарний рейнджер Раерлас Гайл отримав цей лук для виконання якогось секретного завдання. Завдання він провалив, а лук був загублений. Раерлас недешево продав своє життя і за допомогою цього лука забрав з собою в могилу безліч ворогів. Цей лук дає носію можливість ставати невидимим і збільшує його швидкість. З тих пір з'явилося безліч свідчень про появи Лука Тіней, кажуть, наприклад, що їм володів Драм, зловісний Темний ельф - ассасін Другої Епохи.

Кулаки Рандагульфа Редагувати

Рандагульф з Клану Бегалін увійшов в історію Тамріеля як один з найсильніших воїнів Скайріму. Він був відомий хоробрістю і лютістю в бою, і зіграв важливу роль в ході не однієї битви. Свою долю він зустрів, коли король Харальд завоював Скайрім. Король виявив повагу до героя, і залишив перчатки Рандагульфа собі. Після смерті короля вони пропали. Харальд говорив, що вони додають сили своєму власникові.

Крижаний Клинок Монарха Редагувати

Крижаний Клинок Монарха — один з найбажаніших артефактів Тамріеля. Легенда говорить, що Злий Архимаг Альміон Сельмо зачарував клеймор великого воїна за допомогою душі Крижаного Монарха - сильнішою форми Крижаного атронаха. Воїн, Тюргнарр Ассі, брав участь у змові проти великого короля далекої землі, який ставив собі за мету посадити на трон нового лідера. Змова провалилася, а Тюргнарр був полонений. Цей меч заморожує кожного, кого торкнеться клинком. Він часто змінює власників, ніколи довго не затримуючись на одному місці.

Кільце Оточення Редагувати

Про це артефакті мало що відомо, але кажуть, що кільце дає носію можливість зливатися зі своїм оточенням.

Черевики Апостола Редагувати

Черевики Апостола - справжня таємниця. Кажуть, що вони дають власникові можливість літати, але ніхто і ніколи не бачив їх у дії.

Кільце Вчителя Редагувати

Про це кільці мріє будь - хто вивчає магію. Воно підвищує мудрість і інтелект власника, дозволяючи більш ефективно використовувати магію. Кажуть, що творцем кільця був Верховний Маг Карні Асрон. Він створив його для учнів, які займалися магією під його керівництвом. Після його смерті, предмети що належали йому, в тому числі і кільце, розкидало по всьому Тамріелю.

Кільце Вітру Редагувати

Про це кільце достовірно нічого не відомо, але назва дозволяє припустити, що воно підвищує швидкість власника.

Вампіричне кільце Редагувати

Вампіричне кільце — один з найбільш древніх і смертельних реліквій Тамріеля. Кажуть, що кільце має силу, яка дозволяє відбирати здоров'я у жертви і передавати його своєму власникові. Справжня природа і походження цього кільця невідомі, але старі розповідають, що воно було створено багато років тому в Морровінді послідовниками таємного культу вампірів. Вампіричне кільце - дуже рідкісний артефакт, про його появу згадується з періодичністю в кілька десятків років.

Символ Елеідона Редагувати

Елеідон - святий лицар, легенда історії Бретонів. Він постійно боровся зі злом і намагався виправити його. Згідно з легендою він врятував дочку одного барона від вірної смерті в руках злого вождя. В нагороду барон витратив мало не все своє багатство, щоб створити магічний щит спеціально для Елеідона. Цей щит дозволяв йому швидко зцілювати свої рани.

Посох Хаседокі Редагувати

Хаседокі був чарівником, в якому жив дух суперництва. Він мандрував по землі в пошуках мага, який був би сильнішим за нього. Але він був дуже сильним, і ніколи не зустрів нікого, хто прийняв би його виклик. У підсумку він став самотнім і нещасним - настільки багато людей боялося його - і уклав власну життєву силу в цей посох, де його душа залишається донині. Маги всього Тамріеля пристрасно шукають цей чарівний посох. Він дає власнику захист від магії - а це подарунок для будь-якого чарівника.

Шолом Бладворм Редагувати

Король Черв'яків залишив після себе як мінімум один цінний артефакт - Шолом Бладворм. Це конструкція з магічно сформованих кісток. Він дозволяє носію викликати скелетів і контролювати нежить. Дуже цінний артефакт для будь-якого некроманта.

Кіраса Кістки Дракона Редагувати

Ця кіраса - один з найбільших артефактів, які можуть використовувати колекціонери і герої. Вона зроблена дійсно з кісток дракона і зачарована першим імперської Бойовим магом, Цуріном Арктусом, в перші роки Третьої Епохи. Це дійсно унікальна річ, і дуже багато хто хотів би їй володіти. Її властивості захищають власника від вогню і дозволяють вражати супротивників вогненним вибухом. Кажуть, що накласти закляття на кірасу Цуріна Арктуса змусило те, що він заборгував якомусь мандрівному воїну. Як і воїн, ця Кіраса ніколи довго не залишається на одному місці.

Крушитель Черепів Редагувати

Крушитель Черепів — це дуже велика і дуже потужна зброя. Цей бойовий молот був створений великим ковалем Хільбонгардом Роламусом і зачарований магом Дорахом Гусалов. Сталь магічно укріплена, але зброя при цьому залишилося дуже легкою, так що молот б'є зі страшною силою і швидкістю. Цей молот був призначений для демонстрації на святі, але злодії добралися до нього раніше. Крушитель подорожує по Тамріеля в пошуках своїх творців.

Золотий Меч Редагувати

Цей меч оповитий щільною завісою таємниці. Злодії розповідають історії про те, що зроблений він із золота, і викуваний древніми Драконами Півночі. Історії розповідають, що він був даний великому лицареві, який присягнув захищати драконів. Цей меч дає власнику здатність вражати ворогів вогнем. У новій історії згадок про появу цього меча немає - мабуть, він все ще чекає нового героя.

Ікло Хайнектнамента Редагувати

Відомо, що в болотах Чорних Боліт живуть істоти, яких аргоніани називають Вамасуси. Мешканці півночі виявили, що це розумні дракони, які від природи мають здатність виробляти електрику. Один з найсильніших драконів, Хайнектнамет, був убитий жителями півночі, хоча бій зайняв 7 днів і ночей і коштував безлічі людських життів. Один з тих, хто врятувався взяв ікло чудовиська як трофей. Це ікло було вправлене в клинок і оформлене як кинджал. Він таємничим чином переніс на клинок частина магічних властивостей істоти і дав можливість власнику кинджала наносити противнику електричний удар. Цей кинджал в основному згадується в зв'язку з героями-мандрівниками.

Меч Умбра Редагувати

Меч Умбра Меч Умбра був зачарований стародавньою відьмою Наенра Ваерр, і його призначення - ловити в полон душі. Використовуваний в поєднанні з Каменем душ, цей меч дозволяє заточити душу супротивника в камінь. Наенра була вбита в покарання за її злі справи, але меч вона заховати встигла. Цей меч дуже перебірливий у виборі носія, і ховається підлягає, поки не з'явиться гідний володар.

Кільце Денстагмера Редагувати

Все, що про це кільце відомо - воно дає захист від якихось елементальних сил. Хто такий був Денстагмер - теж невідомо.

Шолом Орейна Ведмежого Кігтя Редагувати

Орейн Ведмежий кіготь - один з легендарних героїв Валленвуда. Син короля Фауме Жабоглаза, він був визнаним мисливцем клану і майбутнім лідером. Легенди Лісових ельфів розповідають, як він однією рукою поборов змієвідьму Гленфаунве з Ельфійських лісів, принісши мир своєму клану. Орейн встиг зробити ще багато подвигів, перш ніж втратив життя в Катен Флу. Його Шолом помістили на монумент, споруджений на честь героя як нагадування про нього майбутнім поколінням. Але коли клан розділився Шолом був втрачений, і з тих пір його бачили у різних шукачів пригод. Цей Шолом підвищує спритність і витривалість володаря.

Даедрічний півмісяць Редагувати

Один з найрідкісніших, практично оголошений поза законом артефакт. Такі клинки використовувала армія Мехруна Дагона при захопленні Бетлспайра. Практично всі такі клинки були знищені після повернення Бетлспайра Імперії. Але один, схоже, залишився. Хоча Імперія запевняє, що всі вони знищені, чутки говорять, що один такий клинок залишився цілий, і знаходиться десь в Тамріелі, хоча ніхто його до ладу не бачив. Клинок дає своєму власникові можливість наносити ворогам страшні рани, паралізувати супротивника і наносити сильні пошкодження його обладунку. Гідна річ для будь-якого могутнього воїна - але немає повної впевненості в тому, що вона існує.