FANDOM

Skull4 Кістяний лорд
ID: BONELORD
Кістяний лорд
LevelIcon 8

Health-icon 90 MagickaIcon 400 StaminaIcon 500

Душа 100 (звичайна)

«Кістяний лорд — істота, що охороняє родові гробниці. Кісткове борошно, дрібний порошок, виготовлений з їхніх кісток, володіє певними магічними властивостями.»
~ Валу Катрасо

Опис Редагувати

Це свого роду перехідна ланка між спірітуальною (тією, що позбавлена плоті) і звичайною матеріальною нежиттю, причому свою силу вони черпають більше з духа, ніж із кістяних решток. Вони не напівпрозорі, як духи, і з їх решток можна зібрати кістяне борошно, як і з решток скелетів, а також камені душ замість ектоплазми. Однак, як і на духів, звичайна зброя на кістяних лордів не діє. Ці монстри мешкають в гробницях по всьому Вварденфеллі.

Зовні кістяний лорд — чотирирукий скелет у мантії, без шиї та ніг, що літає. На пряжці його пояса даедричним шрифтом написані букви U, O і S (Yoodt, Oht і Seht) — що це значить, невідомо (але судячи з раннього концепт-арту, на пряжці передбачалися букви A, V і S (Ayem, Vehk, Seht) — традиційна абревіатура Трибуналу: Альмалексія, Вівек, Сота Сіл).

Герой може вивчити заклинання виклику кістяного лорда. Версія, що викликається ідентична за характеристиками звичайному лорду, але має інший ID (bonelord_summon) і після загибелі зникає, не залишаючи трофеїв.

Галерея Редагувати