FANDOM

AlchemyIcon
Кісткове борошно
ID: 00034CDD
Кісткове борошно (Skyrim)
Вага: 0,5 Ціна: 5 Gold Skyrim
Алхімічні ефекти:

Шкода запасу сил
3 одиниці на 0 сек сек.

Опір вогню
3 % на 60 сек сек.

Збільшення навички: Чаклунство
5 % на 60 сек сек.

Спустошення запасу сил
2 одиниці на 10 сек сек.

Джерело: Нежить
Кісткове борошно (Skyrim) (Bone Meal) — алхімічний інгредієнт в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ОписРедагувати

Видно, надто старі кістки розсипаються на порох, і так з’являється кісткове борошно. Його можна гарантовано знайти на тілах драконячих жерців, часто — на залишках скелетів (у тому числі тих, що нікуди не бігають), на трупах драугрів, рештках зіпсованих тіней, а також лютих. Це іноді кісткове борошно можна знайти на обгорілих тілах.

Що стосується наявних ефектів, то одразу помітно, що вживання цього інгредієнту шкодить запасу сил. "Збільшення навички: Чаклунство" — не надто поширений ефект, але й не рідкісний. Також кісткове борошно дає опір вогню, що трохи підозріло, так як практично вся нежить вразлива до цієї стихії.

Де шукати Редагувати

Це один з найпоширеніших інгредієнтів у грі. У продажу у торговців загальними товарами та алхіміків з’являється доволі часто. Якщо бажаєте знайти вже покладені на поличку мисочки борошна, то знайте: по всій провінції є 132 зразки у 74 локаціях. Найбільше можна знайти у таких місцях:

  • 7 у "Відьминих ліках", Маркарт;
  • 5 у каїрні Зітлілого;
  • 5 у Білому залі (Данстар);
  • 4 у "Еліксирах Елгріма" (Ріфтен);
  • 4 у фортеці Лихого сяйва;
  • 4 всередині Лабіринтіану;
  • 4 у Валтумі.

У доповненнях Редагувати

Кожне з офіційних доповнень принесло щось своє у літопис кісткового борошна.

  • У Dawnguard для входу у Каїрн душ треба знайти та використати добре перемелене кісткове борошно у лабораторії Валеріки.
  • У Hearthfire з допомогою цього порошку виготовляються "опудала" драугра та скелета для маєтку.
  • У Dragonborn воно потрібне для виготовлення кістяної броні.

Випадкова вікі