Fandom

Стародавні Сувої українською

Кімер

1172статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Раси».
Кімери, або "змінений народ" — вимерла раса мерів (хоча правильніше сказати — змінена).
Almalexia.gif

Кімер на прикладі Альмалексії.

Вони тікали від альдмерів з островів Саммерсет із пророком Велотом на чолі (Велот пізніше став одним із святих у Храмі Трибуналу), через гоніння за поклоніння Князям Даедра (альдмери поклонялися Ауріелю), та осіли на землі двемерів, яка пізніше стала відомою як Морровінд. Але після того, як розпочалася Війна Першої Ради, під час котрої народ двемерів зник за загадкових обставин, кімери були перетворені на данмерів принцесою даедра Азурою - як покарання за те, що Трибунал порушив присягу Неревару й Азурі, зробивши себе напівбогами.

Оскільки ніхто з кімерів не помічений в сучасності, імовірно, що всі вони через прокляття Азури перетворились на данмерів. Скоріш за все, до прокляття вони були схожі на альдмерів, від яких утекли, з дуже великою імовірністю у них була золота шкіра і "нормальні" (тобто не фіолетові чи червоні) очі альтмерів.

Останніми кімерами є Альмалексія і, в певному розумінні, Вівек. Альмалексія до моменту своєї загибелі від руки Нереваріна, мала суто кімерську зовнішність; що ж до Вівека, то той мав дуже дивний колір шкіри: одна половина його тіла золота, як у кімерів, а інша — сіра, як у данмерів, через що народ Морровінду вважає його напівкімером-напівданмером. Але в той же час обидва ока у нього однакового кольору, "кімерського". Не виключено, що Вівек спеціально фарбує шкіру для обрядів Храму, щоб підкреслити свій статус у Трибуналі й відношення до обох народів, як до кімерів, так і до данмерів. Що ж до Сота Сіла — на відміну від Альмалексії та Вівека, він повністю став данмером.

Але варто сказати, що існує також кімері-кей . Цей клан кімерів проживає на архіпелазі Катнокей і не був змінений Азурою, як їх континентальні родичі. Хто вони, який зв'язок мають з материковими кімерами, як опинились на архіпелазі і чому не змінились — на ці питання відповідей нема.

Люди БретонІмперецьКотрингНедНордОрмаРедгард
Акавірці Ка По'ТунКамальТанг МоЦаескі
Ет'ада ДаедраАедра
Інші ХістЕльнофей

Випадкова вікі