Fandom

Стародавні Сувої українською

Ку

1171стаття у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Ку (ориг. Coo) - механічна маленька пташка, створена з чудового металу кольору латуні, але при цьому легка, як папір. Кожне перо було зроблено окремо, та несхоже на інших. Її очима служила пара гранатів, вставлених у овали з більш темного металу.

Подібні птиці також створювалися двемерами, перш ніж вони зникли з лиця Тамріеля. Птах служить засобом зв'язку, власник пташки посилає її за адресою, пригадуючи обличчя і приблизне місце розташування адресата, а та прилітає до співрозмовника. В механізм вбудовано невелике віконце з відкидною кришкою, яку може відкрити тільки адресат, через яке можна бачити обличчя співрозмовника і чути його голос. Зворотній зв'язок підтримується за допомогою медальйона, що залишився у власника пташки.

У романі "Пекельне місто"Редагувати

У цьому романі у головної героїні Аннаіг була така пташка. Вона дісталася Аннаіг від матері і дуже допомогла в боротьбі з Умбріелем. Аннаіг за допомогою пташки, будучи на летючому острові, зв'язалася з принцом Аттребусом Мідом. Потім принц одразу ж зібрав загін і вирушив на допомогу. Але на них напали і вбили всіх окрім Аттребуса. Зрадницею виявилася Радаса - особиста охоронниця принца. Виявилося, що за голову Аттребуса призначена винагорода. Його повезли в Ельсвейр. Під час поїздки Радаса намагалася відкрити Ку, але не змогла.

Також пташка Ку використовується для збереження товариша Аннаіг аргоніанина Мере-Гліма, взятого в Леявіні у батька Аннаіг Тайга.

Випадкова вікі