FANDOM

Ксарксес (ориг. Xarxes) — маг-альдмер, бог предків і таємного знання. У пантеоні альтмерів, схоже, є спорідненим Аркею божеством. Він почав кар'єру писарем у Ауріеля, і зберіг записи про всі діяння альдмері, великих і малих, з початку часів. Він створив свою дружину, Огму, з улюблених моментів історії. Проте по закінченню часу він обернув свій погляд до інших джерел знань — даедра.

Як і чому він став співпрацювати зі своїм новим паном — Хермеусом Морою, невідомо. Проте, завдяки цьому союзу були написано Огма Інфініум — книгу, яку вважають джерелом безмежних знань.

Pin-icon.png Нотатканевідомо, чому даедричний артефакт, що належить іншому Князю — Мерунесу Дагону, названо на честь Ксарксеса, та чи "на честь" названо.

«В двох найпоширеніших міфах про своє походження Ксарксес з'являється або як писар Аурі-Еля, що веде записи від початку часів, або як жрець Аурі-Еля в меретичних альдмерів, якого верховний бог підняв до рівня божества. Друга історія відповідає пихатості високих ельфів, що вважають, що вони походять від аедра, і при супутніх чудодійних обставинах здатні звеличитися і повернути собі божественний статус.
У альтмерів Ксарксес не просто пише історію життя окремих ельфів, але також і всі зв'язки в родоводах, що тягнуться від предків і зводять всіх їх воєдино. Оскільки немає нічого важливішого для альтмера, ніж його або її предки, легко оцінити провідну роль Ксарксеса у визначенні і підтримці соціального статусу і стабільності у саммерсетському суспільстві.»
~ книга Ту'вакка, Аркей, Ксарксес

Випадкова вікі