FANDOM

Weapon ikon Кропив’яник
ID: 0001C492
Nettlebane
Шкода Вага Ціна
6 10 5 Gold Skyrim
Тип Кинджал
Навичка
Квести Благословіння природи
Матеріал для покращення:
Ебонітовий злиток
Кропив’яник (ориг. "Nettlebane") — кинджал, квестовий предмет у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Кропив'яник — кинджал, створений відьмокруками для того, щоб приносити у жертву спрігганів. За словами Даніки Чисте джерело, цей клинок здатен також пробити кору Осяйного Бузовника. Жриці Кінарет цей предмет потрібен для того, щоб узяти трохи соку батьківського дерева для оживлення Златозелена.
Під час подій квесту «Благословіння природи» Даніка скаже, що Кропив'яник зберігають відьмокруки, які оселилися на Самотній скелі. Звідти кинджал доведеться забирати з боєм.

Подробиці Редагувати

Ця зброя є видозміненим ебонітовим кинджалом: удвічі важчий, наносить майже удвічі меншу шкоду, має змінені текстури. Але він так само використовує ту ж модель, та покращується ебонітовим злитком. Хоча, для покращення витвору відьом не потрібні ніякі здібності у Ковальстві.

Практичне застосування Кропив'яника полягає у використанні його у Святилищі Осяйного Бузовника, щоб дістатися до цього священного дерева, вдаряючі по його коренях — Осяйний Бузовник піднімає їх тільки після цього. Зокрема, так можна дістатися до однієї із скринь. Продавати артефакт немає сенсу — він коштує копійки, тому його можна залишити собі на пам’ять. Так як на ньому немає ніяких чарів, то розібрати його на Пентаграмі душ не вдасться, але зачарувати цю зброю теж не можна.

Випадкова вікі