FANDOM

StromcloakCamp.svg Кролик
ID: 0006DC9D
Кролик..
LevelIcon 1

Health-icon 5 StaminaIcon 25

Шкода немає
Душа Крихітна
Кролик (ориг. "Rabbit")тварина в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ОписРедагувати

Тварини з класу ссавців. Невеликі за розміром та не агресивні. У них відсутня можливість атаки. Вони при будь-яких обставин відмовляться вас атакувати (Навіть якщо застосувати заклинання «Мужність»). Селяться на території центрального і південного Скайріма. Природними ворогами кроликів є лисиці, вовки і ведмеді. Іноді на них полюють і люди.

Полювати на кроликів досить складно через їх гіперманевренність, саме тому вони внесені до реєстру статистики. Методи прискореного скорочення поголів'я кроликів:

  • Використовувати Вогненну кулю; 

ТрофеиРедагувати

  • З тіла мертвого кролика можна взяти кулінарний інгредієнт - Сиру кролячу ніжку. 
  • При вбивстві кролика є можливість заповнити крихітний камінь душ.

Цікаві фактиРедагувати

  • У загальній статистиці гри (Головне меню - статистика - загальне) є пункт: «Убито кроликів» (Bunnies Slaughteed).
  • При встановленому доповненні Dawnguard, якщо ви вовкулака, то убивство кроликів у формі звіра з наступним поїданням їх сердець (за наявності здатності «Дике пожирання») забезпечує прогрес рівня. Якщо ж ви Лорд-вампір, вбивство кроликів у формі Лорда прогресу НЕ дає.
  • При встановленому доповненні Hearthfire ваша дитина може привести в будинок кролика і залишити в якості домашньої тварини.
  • У разі небезпеки може втекти і... пройтися по дну річки як ні в чому не бувало.

Також дивіться Редагувати