FANDOM

StromcloakCamp.svg Кролик
ID: 0006DC9D
Кролик (Skyrim)
LevelIcon 1

Health-icon 5 StaminaIcon 25

Шкода немає
Душа Крихітна
Кролик (ориг. "Rabbit")тварина в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ОписРедагувати

Тварини з класу ссавців, невеликі за розміром та неагресивні. У них відсутня можливість атаки. Вони за будь-яких обставин відмовляться вас атакувати (навіть якщо застосувати заклинання «Мужність»). Селяться на території центрального і південного Скайріма. Природними ворогами кроликів є лисиці, вовки і ведмеді. Іноді на них полюють і люди.

Полювати на кроликів досить складно через їх гіперманевреність, саме тому вони внесені до реєстру статистики. Методи прискореного скорочення поголів'я кроликів:

  • Використовувати Вогнянну кулю, або інші заклинання, які наносять шкоду по площі; 
  • Використовувати Крик «Безжальна сила» (саме кроликів він вбиває наповал).

ТрофеїРедагувати

  • З тіла мертвого кролика можна взяти кулінарний інгредієнт - сиру ніжку кролика. (Це стосується також тушок кроликів, які часто можна знайти на "кухнях", і не лише.)
  • При вбивстві кролика є можливість заповнити крихітний камінь душ.

Цікаві фактиРедагувати

  • У загальній статистиці гри (Головне меню - статистика - загальне) є пункт: «Убито кроликів» (Bunnies Slaughtered).
  • При встановленому доповненні Dawnguard, якщо ви вовкулака, то убивство кроликів у формі звіра з наступним поїданням їх сердець (за наявності здатності «Дике пожирання») забезпечує прогрес рівня. Якщо ж ви Лорд-вампір, вбивство кроликів у формі Лорда прогресу НЕ дає.
  • При встановленому доповненні Hearthfire ваша дитина може привести в будинок кролика і залишити в якості домашньої тварини. Його назвуть Пухнастиком.
  • У разі небезпеки може втекти і… пройтися по дну річки як ні в чому не бувало. Це тому, що у кроликів взагалі немає анімації плавання — як і анімації атаки.

Також дивіться Редагувати