FANDOM

DaedraIcon Крилаті сутінки
ID: WINGED TWILIGHT
Крилаті сутінки Morrowind
LevelIcon 15

Health-icon 220 MagickaIcon 210 StaminaIcon 800

Шкода 15-45
Душа 300 (величезна)
Крилаті сутінки (ориг. "Winged Twilight")даедра в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Опис Редагувати

Крилаті сутінки — даедра, подібні до жінок, які виступають посланцями Азури, даедричної Княгині. У них крила замість рук, та й ніженьки схожі на лапки, що надає їм загальну подібність до гарпій. Це доволі сильні істоти, з чималим запасом здоров’я та потужними атаками. Що стосується атрибутів, то крилаті сутінки мають дуже малу швидкість — всього лише 8, всі інші рівні 50, крім сили волі — 100. Не дивіться, що у них є крила — вони ходять по землі.

У грі 21 представниця цього виду. Також їх можна зустріти замість інших даедра, починаючи з 14-го рівня персонажа — крилаті сутінки завершують рівневі списки. Всі різновиди можуть відбити чари з шансом 20 %. Мають опір всім стихіям 50 %, а також 75 %-й опір отрутам. З тіл цих істот можна взяти порожні солі, і це єдиний випадок, коли стихійні солі беруться не лише з тіл відповідних атронахів.

Молаг ҐрюндаРедагувати

Молаг Ґрюнда — унікальна дівчина серед крилатих сутінок, донька Князя даедра Молаг Бала. З нею сталася така халепа: вона закохалася у крижаного атронаха на ім’я Номег Ґвай, чим сильно засмутила татка. Задля зцілення від вампіризму Молаг Бал відправить головного героя вбити солодку парочку.

Молаг Ґрюнда має не лише ім’я, а й 20-й рівень, що спричиняє наступні характеристики: 260 Health-icon, 250 MagickaIcon, душа розміром 350; атака 20-55.