FANDOM

MonsterIcon Крижаний дух
ID: 00023AB3
Крижаний дух 1
LevelIcon 9

Health-icon 15 MagickaIcon 0 StaminaIcon 15

Шкода 5-7
Душа Маленька
Крижаний дух (ориг. "Ice Wraith")монстр в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Крижаний дух - монстр, втілення морозу та криги. Їх можна зустріти в найхолодніших місцях Скайріму - в горах, або ж на засніжених берегах Моря Привидів, чи у крижаних печерах. Вони виглядають як малі та напівпрозорі змієподібні створіння, атакують зненацька та швидко літають, а тому можуть вчинити чимало шкоди. Їх атака - особливий крижаний укус: атака холодом (7 пунктів) протягом 3 секунд. Це означає, що їхні удари зменшують запас сил і сповільнюють Довакіна. Природно, що ці істоти імунні до холоду, і у зв'язку з цим, вони вразливі до вогню. Часто атакують парами чи трійками.

Предмети Редагувати

Локації Редагувати

Деякі місця, де можна знайти крижаного духа:

  • Камінь Змії;
  • У Міддені Колегії Вінтерхолда;
  • Камені Вейнон;
  • На шляху до Горлянки Світу;
  • Лабіринтіан Шалідора.

Цікавинки Редагувати

  • Так як цей монстр є елементним втіленням холоду та духу, то він має деякі особливості: частково ігнорує земну поверхню - може застрягнути чи померти хтозна-де; та може "ходити по воді".
  • Має повний імунітет до паралічу.
  • Його труп не можна воскресити. Лишень... навіщо?
  • Є переносником хвороби «розрідження мозку».
  • Трійко крижаних духів "засвітилися" ще аж у трейлері до The Elder Scrolls V - Skyrim - на проміжку часу 1:23–1:25.

Баги Редагувати

Ігровий персонаж може підчепити від цього створіння ефект "крижаних п'ят" (насправді це модель голови крижаного духа під ногами, від якої тягнеться туман назад). Щоб позбавитися цього ефекту, наберіть у консолі команду: player.removespell caf8a.

Зображення Редагувати

Концепт-арт Адама Адамовича

Крижаний дух із власного досвіду: