Fandom

Стародавні Сувої українською

Крижаний велетень

1163статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Раси».
MonsterIcon.png Крижаний велетень
ID: XX00E25A
Крижаний велетень .png
Рівень 50

Здоров'я/міцність 1039 Запас сил 446

Шкода 60
Душа Велика
Крижаний велетень (ориг. "Frost Giant")монстр в грі The Elder Scrolls V: Dawnguard.

ОписРедагувати

Крижані велетні — розумні і, цілком ймовірно, дуже давні істоти. Однак, цей вид велетня не має нічого спільного зі своїм звичайним побратимом, крім гігантських розмірів. Швидше за все, це віддалені родичі тролів. Крижані велетні покриті густим білим хутром, яке добре утримує тепло і захищає їх від морозів. Трипалі руки крижаних велетнів закінчуються довгими кігтями, які вони ефективно використовують проти ворогів. На відміну від звичайних велетнів, у крижаних є дві пари очей і роги.

Цілком ймовірно , вони зустрічалися раніше по всій території північних провінцій Тамріеля, однак вони або вимерли, або були винищені. Достовірно відомо лише кілька місць, де зберігся цей вид: на Солстхеймі і в Забутій долині.

ПояваРедагувати

       The Elder Scrolls III: BloodmoonРедагувати

Вперше крижаного велетня можна зустріти в Bloodmoon, доповненні The Elder Scrolls III: Morrowind. Як постійних супротивників тут немає. У додатку миготить всього лише один іменний крижаний велетень - Карстааг, господар однойменного замку. Він з'являється у міру проходження головного квесту і гине.

       The Elder Scrolls V: DawnguardРедагувати

У Dawnguard, першому доповненні для The Elder Scrolls V: Skyrim, зустрічаються в Забутій долині, з'являючись в ігровому світі лише після установки самого доповнення. Вони набагато сильніші звичайних велетнів. Всього їх у грі п'ять і кожен з них має в своєму інвентарі один з Парагонів (смарагдовий, рубіновий, сапфіровий, алмазний і аметистовий). Вони не відроджуються, як інші істоти.

Випадкова вікі