FANDOM

DaedraIcon Крижаний атронах
ID: 00023AA7
Портрет криж. атронаха
LevelIcon 16

Health-icon 400 MagickaIcon 25 StaminaIcon 250

Шкода удари руками та крижаний плащ (пошк. 10 од./сек.)
Душа Велика
Крижаний атронах (ориг. "Frost Atronach")атронах в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ОписРедагувати

Крижаний атронах
Крижані атронахи є проміжним рівнем стихійних атронахів. Окремо практично ніколи не зустрічаються, проте часто викликаються магами, особливо драуграми-привидами і карателями. Доступні і протагоністу завдяки заклинанню, сувоям чи посохам виклику. Врешті-решт, у Кузні атронахів теж можна викликати такого. Вони є чудовою підмогою в бою, так як заморожують (уповільнюють) супротивників та наносять сильні пошкодження. Як і всі елементальні атронахи, має крижаний плащ, що уповільнює та завдає пошкоджень ворогам, також після смерті (якщо атронаха хтось убив) вибухає крижаним буревієм. Володіє потужними атаками в близькому бою, проте далекобійних атак не має.  

Крижані атронахи — великі істоти, тому у тунелі печер чи низькі коридори не проходять. Є буквально одне місце, де крижані атронахи не викликаються ким-небудь, а наявні самі по собі. Це Промерзла — печера у кризі, що є в’язницею у володінні Вінтерхолд. У кургані Заіневіла скеля Себастяна Лорта охороняє рівневий атронах, який може виявитись крижаним.

РізновидиРедагувати

Тип LevelIcon Health-icon MagickaIcon StaminaIcon Предмети Заклинання

Крижаний атронах

16 400 25 250 Морозні солі Крижаний плащ

Потужний крижаний атронах

"Силою стихій")

24 503 25 250 Морозні солі Крижаний плащ
Крижаний трел 30 440 25 250 Морозні солі Крижаний плащ

Крижаний трел (з "Силою стихій")

35 590 25 250 Морозні солі Крижаний плащ

ГалереяРедагувати