FANDOM

Котринги (ориг. Kothringi) — вимерлий через Кнахатенський грип народ недів, що колись населяв територію сучасної Аргонії.

Опис Редагувати

Мало відомо про цей народ, що колись заселяв Тамріель. Основна маса котрингів була
Котринг-чоловік.png

Котринг-чоловік

кочівниками, вони подорожували безмежними болотами Аргонії, але окремі племена траплялися і за її межами.
Котринг-жінка.png

Котринг-жінка

Відомо, що більшість котрингів були безграмотні, ба навіть їхня власна мова давалася їм з важкими зусиллями. Проте, із всіх правил є виключення - дружина імператора Ремана ІІІ - імператриця Тавія мала біля себе помічника-котринга на ймення Зук, який прекрасно володів мистецтвом письма і мовою, давав гарні і мудрі поради, а також, за проханням імператриці, фактично організовував замах на її чоловіка.

Розповсюджена помилка, що котринги віддають перевагу ходити голяка, одягаючись лише коли вони знаходяться за межами батьківщини.

Про їх вірування відомо мало. Ми знаємо лише те, що вони вшановували бога праці і торгівлі З'ена (аналог Зенітара в пантеоні імперців), а також Дібеллу, Мару і Кінарет. Вважається, що віру в З'ена в босмерський пантеон принесли саме котринги-мореплавці.

Червоний корабель Редагувати

Цей інцидент надовго впав у пам'ять народів Тамриеля.

Дев'ятого числа місяця Першого зерна, 2Э 563, корабель який був названий «Червоним», повний котрингів-біженців, покинув гавань Аргонії, лише для того, щоб знайти гоніння в усіх гаванях Тамріеля — куди б корабель не приплив — звідусіль його випроваджували. Після року плавання корабель досяг берегів Хаммерфеллу, але і там біженці не знайшли притулку - гавані закривалися, а люди ховалися при одній лише згадці про їх наближення. В результаті, корабель взяв курс на захід - щоб більше не повернутися.

Змучені совістю, люди Хаммерфелла стали вшановувати двадцатий день Руки дощу як День Ганьби — в цей день ніхто не виходить на вулицю, бо Червоний корабель повернеться.
Люди БретонІмперецьКотрингНедНордОрмаРедгард
Акавірці Ка По'ТунКамальТанг МоЦаескі
Ет'ада ДаедраАедра
Інші ХістЕльнофей

Випадкова вікі