FANDOM

AlchemyIcon
Корінь Нірну
ID: 00059B86
Корінь Нірну (Skyrim)
Вага: 0,2 Ціна: 10 Gold Skyrim
Алхімічні ефекти:

Шкода здоров'ю

Шкода запасу сил

Невидимість

Опір магії

Джерело: рослини
Корінь Нірну (Skyrim) (Nirnroot) — алхімічний інгредієнт в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Корінь Нірну».

Опис Редагувати

На території Скайріму росте два види цієї рослини:

  • Звичайний корінь Нірну, що росте на поверхні, має зеленкуватий колір і звичайний розмір;
    • На острові Солстхейм є поодинокі екземпляри, що досягли значних розмірів.
  • Багряний корінь Нірну, що росте під землею у гігантській підземній печері Чорна межа і має багряне забарвлення.

Можливе здобуття певного ефекту або декількох ефектів при вживанні в їжу у сирому вигляді, а також переробка за допомогою алхімічної лабораторії для приготування різного зілля з сильнішими ефектами (сила ефекту залежить від розвитку навички Алхімія).

Місцезнаходження Редагувати

Корінь Нірну може бути знайдений біля озер або по берегах річок (врахуйте, що він віддає перевагу низовинним місцям). Рослину достатньо легко знайти по звуку і блакитному підсвічуванню.

  • Чорна межа — 44 Багряних кореня Нірну, що виростають заново кожні 8-10 днів.
  • Ферма Сареті — 8 штук і 2 штуки поцупити у будинку.
  • Данстар — недалеко 4 штуки.
  • На узбережжі Скайріму (Від «Східної імперської компанії» Соліт'юду до кінця узбережжя) — 38 штук.
  • Рівервуд — недалеко 1 корінь.
  • Вайтран — недалеко в одній з колод 1 корінь.
  • У доповненні Dragonborn на найдальшому північно-східному острові (на північ від Фросселя) росте гігантський Корінь Нірну, що при зборі дає відразу 3 інгредієнти. Будьте уважні — їх захищають спрігган-матрона з парою простих спрігганів.

Корінь Нірну може бути куплений у алхіміків або знайдений на трупах. Алхімічний перк «Травник», не поширюється на Корені Нірну.

ГалереяРедагувати