FANDOM

Nirnroot

Корінь Нірну - алхімічний інгрідієнт, зустрічається в іграх The Elder Scrolls IV: Oblivion i The Elder Scrolls V: Skyrim.

Корінь Нірну унікальний, серед інших своїх властивостей, тим, що видає тихий дзвінкий звук, а також випромінює доволі сильне сяйво, особливо добре видне вночі. Ці факти небагато полегшують пошуки цього рідкісного інгредієнту.

Детальніше про дію цього інгредієнту можна дізнатись на відповідних сторінках:

ІсторіяРедагувати

Не зважаючи на його цікаві властивості, рослина майже не вивчена, тому інформації про нього не так вже і багато. Основним джерелом є записки імперського ботаніка Чівіуса Релелліама, на основі його спостележень написані "Записки про Корінь Нірну" алхіміка Сіндеріона.

Травник Чівій Регелліам стверджує, що астрономічна подія, відома як Смерть Сонця, сильно зменшило кількість Коренів Нірну в Тамріелі, де колись рослини росли в великій кількості. Корінь залишається невивченим до кінця, як і феномен його ріст в підземеллях, без доступу до сонячного світла, при цьому до Смерті Сонця, нема згадок про те, що рослина жила під землею. Сіндеріон припускає, що магічні речовини, що містяться в попелі вулкану, вкупі з магією самого Кореню могли стати причиною його мутації, причому доволі швидкої.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі