FANDOM

MonsterIcon Корус-мисливець
ID: XX005204
Корус-мисливець
LevelIcon 32

Health-icon 636 StaminaIcon 204

Шкода 35 ближній
Душа Звичайна
Корус-мисливець (ориг. "Chaurus Hunter")монстр в грі The Elder Scrolls V: Dawnguard.

«Коли корус досягає межі свого життєвого циклу, його тіло зазнає сильних змін. Через кілька днів мертвої нерухомості з оболонки коруса на світ з'являється корус-мисливець.»
~ Dawnguard, екран завантаження

Опис Редагувати

Корус-мисливець виглядає як щось середнє між гігантським богомолом і осою. У нього два величезні леза замість передніх лапок, а на голові ростуть вусики-антени. Завдяки двом парам крил корус-мисливець може рухатися абсолютно безшумно і неймовірно швидко. Один корус може становити загрозу навіть для гравців середніх рівнів. У грі можна зустріти таких корусів, що вже вилупилися, а також і на стадії кокона.

Кокони з корусами-мисливцями можна побачити в місцях проживання фалмерів і корусів, наприклад, в Чорній Межі. Особливо великі кладки зустрічаються в Забутій долині. При вашому наближенні вони лопаються, мисливці вибираються з них і атакують вас. Кокони можна заздалегідь зруйнувати за допомогою зброї, магії або ту'ума. Часто це вбиває і комаху всередині, правда в такому випадку труп не з `являється і забрати з нього трофеї не вдасться. У рідкісних випадках при руйнуванні кокона з'являється на світ дитинча коруса-мисливця, що відрізняється від дорослої особини наявністю слизу на тілі.

Трофеї Редагувати

З останків коруса можна взяти:

  • Цінний матеріал - хітин коруса, який можна продати або з його допомогою поліпшити броню і зброю фалмерів;
  • Іноді, як і в кладках, прямо на трупах можна знайти яйце коруса;
  • З останків коруса-мисливця можна забрати інгредієнт вусик коруса-мисливцяDG.

Галерея Редагувати