FANDOM

MonsterIcon Корус
ID: 00023AB5
Корус
LevelIcon 12

Health-icon 253 StaminaIcon 137

Шкода 55
Душа Звичайна
Корус (ориг. "Chaurus")монстр в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ОписРедагувати

Ця істота нагадує суміш скорпіона з крабом, а також (через церки - парних виростів на хвостовому сегменті) схожа з щипавкою. Є переносником захворювання "хрипунець". При наближенні, корус скрипить своїми жвалами, а з його церки видається характерний звук стрекотіння.  У напівзатоплених місцях печер, де водяться коруси, можна знайти кладки яєць цієї істоти, з яких можна завжди взяти алхімічний інгредієнт - яйце коруса.

На певній стадії життя Корус перетворюється в кокон, а потім з лялечки вибирається на світ нове створіння - Корус-мисливець DG. Також існує більш великий і смертоносний вид - корус-жнець. Він, на щастя, рідкісний і трапляється тільки в головних лігвищах фалмерів. Також деколи такого коруса можна зустріти на болотах поблизу Морфала.

Місця проживанняРедагувати

Корусів частіше можна зустріти дуже глибоко під землею, рідше на поверхні, в болотах на схід від Соліт'юда. Живуть, як правило, поруч з фалмерами, які розводять корусів як домашніх тварин, тримаючи їх в загонах і згодовуючи їм спійманих людей та інших істот. Фалмери розводять їх для отримання хітину, необхідного для створення (і поліпшення) їх броні і зброї. Зрідка можна зустріти пару корусів, що бродять по поверхні, причому в північних районах, що говорить про те, що коруси не відчувають проблем з холодом, снігом і хуртовинами. Обережно! Є певна ймовірність, що замість пари простих корусів вам зустрінеться Корус-жнець.

ТрофеїРедагувати

З останків коруса можна взяти:

  • Цінний матеріал - хітин коруса, який можна продати або з його допомогою поліпшити броню і зброю фалмерів;
  • Іноді, як і в кладках, прямо на трупах можна знайти яйце коруса;
  • З останків коруса-мисливця можна забрати інгредієнт вусик коруса-мисливця DG.

Випадкова вікі