FANDOM

MonsterIcon Корус
ID: 00023AB5
Корус
LevelIcon 12

Health-icon 253 StaminaIcon 137

Шкода 55
Душа Маленька
Корус (ориг. "Chaurus")монстр в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ОписРедагувати

Ця істота нагадує суміш скорпіона зі щипавкою. Є переносником захворювання "хрипи". При наближенні, корус скрипить своїми жвалами, а з його церки видається характерний звук стрекотіння. Часто під землею там, де водяться коруси, можна знайти кладки яєць цієї істоти, з яких можна завжди взяти алхімічний інгредієнт — яйця коруса.

На пізній стадії життя корус перетворюється в кокон, а потім з лялечки вибирається на світ нове створіння — Корус-мисливецьDG. Також існує більший (приблизно у півтора-два рази) і небезпечніший вид — корус-жнець. Він, на щастя, рідкісний і трапляється тільки в головних лігвищах фалмерів. Також деколи такого коруса можна зустріти на болотах на північ від Морфала.

У всіх варіантів коруса чотири ноги, хоча логічно було б мати шість, як у земних комах. У грі є книга "Рецепт пирога з коруса", яка містить опис приготування такої страви, але самому приготувати її не можна.
Фалмер верхи на корусі Адамович

Їздові фалмери
Два із трьох концептуальних малюнків коруса за авторством Адама Адамовича зображують фалмера верхи на цій комасі. При цьому у колишнього мера у руці довга паля, або, у іншому варіанті, зброя, схожа на алебарду або своєрідний варіант бродекса. (А фалмери, як ми знаємо, надають перевагу сокирам чи мечам зі щитом, коли мова йде про ближній бій.) Також написано коментарі: "щелепи використовуються для риття" (це про коруса) "імітує плач дитини для приманювання" (хто з двох, не зовсім зрозуміло).
На жаль чи на щастя, у грі не була реалізована можливість фалмерів їздити верхи на корусах.

Місця проживанняРедагувати

Корусів частіше можна зустріти дуже глибоко під землею, а також в одній зоні на поверхні: в болотах на схід від Соліт'юда. Живуть, як правило, поруч з фалмерами, які розводять корусів як домашніх тварин, тримаючи їх в загонах і згодовуючи їм спійманих людей. Фалмери розводять їх для отримання хітину, необхідного для створення (і поліпшення) їх броні і зброї. Також із майже цілого "панцира" вони роблять характерні скрині.

ТрофеїРедагувати

Яйцеві мішки корусів

Різні варіанти яйцевих мішків.

З останків коруса можна взяти:

  • Цінний матеріал — хітин коруса, який можна продати або з його допомогою поліпшити броню і зброю фалмерів;
  • Іноді, як і в кладках, прямо на трупах можна знайти яйця коруса;
  • З останків коруса-мисливця можна забрати інгредієнт вусик коруса-мисливцяDG.

Читайте такожРедагувати