FANDOM

Корвус Умбранокс
Ref ID: 00022F54 Base ID: 0000C22D
Корвус Умбранокс
ManIcon
Базова інформація
Рівень 40
Здоров'я 235
Мана 157
Запас сил 333
Раса Імперець
Фракція Графи, Анвіл
Локація Замок Анвіл, Анвіл
Квест Зухвале пограбування
Корвус Умбранокс (ориг. "Corvus Umbranox") — персонаж у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Граф пропав близько десяти років тому. Ніхто не знає, що з ним сталося. Леді Міллона правляча графиня Анвілу. Її світлість не має наміру вступати у повторний шлюб.
― Маенлорн

Біографія Редагувати

Корвус Умбранокс - імперець, давно зниклий граф міста Анвіл, що весь цей час ховався під личиною Сірого Лиса. Лише при закінченні сюжету Гільдії Крадіїв він знімає капюшон Ноктюрнал і повертається до дружини і нормального життя.

Капюшон же він передає своєму наступникові - Чемпіонові Сироділу. Оскільки прокляття капюшона більше не владне над ним, він нарешті займає те, що належить йому по праву - місце на троні поряд з дружиною і заявляє, що ніколи більше не вступить на шлях злочинів. Також допоможе героєві підробити рекомендації для переведення Ієронімуса Лекса в Анвіл.

Квести Редагувати

Цікавинки Редагувати

  • У перекладі з латини ім'я та прізвище графа Corvus Umbranox означає таке: corvus — крук, umbra — тінь, nox — ніч, що натякає на статус Сірого Лиса.
  • Коли Корвус повертається до дружини, він не може сісти на трон (тому що він тільки один і зайнятий його дружиною). Із-за цієї кумедної недоробки граф так і продовжить стояти поряд з троном. Проте, пізніше це виправляється, і поряд з троном графині з'являється ще один трон.
  • До закінчення сюжетної лінії Гільдії Крадіїв Корвуса завжди можна знайти в покинутому будинку в Анвілі, ось тільки підписаний він буде як "Незнайомець".
  • Під ім'ям "Незнайомець" він майже щодня заходить в замок Анвіл і сидить там на лавці біля входу, дивлячись на графиню, свою дружину. Пізніше, коли він зніме прокляття з капюшона Ноктюрнал і повернеться до Міллони, він підтвердить в діалозі, що постійно приходив до неї, але дружина його не помічала.

Галерея Редагувати